ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ارومیه تا پایان سال ۹۷ افتتاح می‌شود

ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ارومیه تا پایان سال ۹۷ افتتاح می‌شود

آراز آذربایجان-مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهید باکری ارومیه تا پایان سال ۹۷ افتتاح می‌شود.
عبدالله چمن گلی در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه که در محل اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی برگزار شد اظهار داشت: بیش از دویست نفر در حال تکمیل اقدامات پایانی ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ارومیه هستند که با این روند این ورزشگاه تا پایان سال ۹۷ افتتاح می‌شود.
وی با اشاره به هفته تربیت بدنی و ورزش در آذربایجان غربی بیان کرد: هفته تربیت بدنی از بیست و ششم مهر ماه آغاز شده و در راستای بزرگداشت این ایام تعداد ۶۰۰ برنامه مختلف فرهنگی ورزشی در استان برگزار می‌شود که از این میان می‌توان به دوچرخه سواری، کوه پیمایی، پیاده روی و ده‌ها عنوان دیگر اشاره کرد.
مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: پروژه ورزشگاه ۵ هزار نفری خوی و نبود پیست تارتان در سطح استان جزو مهم‌ترین موضوعاتی است که مد نظر مجموعه ورزشی استان است و آذربایجان غربی هفتمین استان فاقد پیست تارتان است که به دنبال ایجاد آن در ورزشگاه تختی ارومیه هستیم.
وی تصریح کرد: از جمله برنامه‌های مهمی که مد نظر اداره ورزش و جوانان در آینده است می‌توان به برگزاری مسابقات بین‌المللی بودو و کشتی شاهد، مسابقات جهانی کبدی، مسابقات وزنه برداری کشورهای اسلامی و مسابقات بین‌المللی وزنه برداری جام مرحوم جعفر سلماسی اشاره کرد.
چمن گلی یادآور شد: حدود ۲ سال است که مجموعه ورزشی استان به دنبال برگزاری مسابقات لیگ جهانی والیبال در ارومیه بود که این موضوع برای مسابقات سال ۲۰۱۹ میسر شد و ارومیه میزبان تیم‌های لهستان، فرانسه و ایتالیا خواهد بود که تلاش های ریاست فدراسیون والیبال در این میان قابل ستایش است.
همچنین چمن گلی از افتتاح بیش از ۵۰ پروژه ورزشی در ۲۲ بهمن سال ۹۷ خبر داد.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۸ ق.ظ

دیدگاه


شش × 3 =