نماينده مردم مياندوآب در مجلس تاکيد کرد

وحدت مهم‌ترین عامل برای آرامش تیم مذاکره‌کننده

وحدت مهم‌ترین عامل برای آرامش تیم مذاکره‌کننده

گروه خبر: نماینده مردم میاندوآب، شاهین‌دژ و تکاب در مجلس گفت: وزارت امور خارجه و دولت در مذاکرات ۱+۵ بار سنگینی را به دوش می‌کشند که برای آرامش خاطر این مسئولان، باید مردم و دولت وحدت لازم زیر نظر مقام معظم رهبری را حفظ کنند.
مهدی عیسی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار آراز آذربایجان اظهار داشت: انرژی هسته‌ای حق مسلم مردم ایران است و تا دستیابی به این حق حتی یک قدم هم عقب نمی‌نشینیم.وی افزود: مردم و نمایندگان مجلس در جهت دستیابی به حق ایران در مذاکرات ۱+۵ از دیپلماسی‌ خود و وزارت امور خارجه حمایت می‌کنند.
عیسی‌زاده تصریح کرد: وزارت امور خارجه و دیگر مسئولان نباید فراموش کنند که کشورهای طرف مذاکره کشورهایی هستند که با یک سخن رژیم صهیونیستی مذاکرات را به هم زدند.
وی خاطرنشان کرد: مسئولان کشور ایران با کسانی مذاکره می‌کنند که در طول ۳۳ سال از رئیس جمهور گرفته تا میلیون‌ها جوان ما را به منظور غصب این مرز و بوم به خاک و خون کشیدند.
عیسی‌زاده با اشاره به جنایات اخیر گروه‌های تکفیری در لبنان شهادت رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و جمعی از شهروندان لبنانی را تسلیت گفت و افزود: مذاکره‌کنندگان ایرانی باید توجه داشته باشند که با گروهی خبیث بر سر میز مذاکره می‌نشینند.
وی اظهار داشت: با توجه به مذاکرات هسته‌ای در ژنو اعلام می‌کنیم که ایران به هیچ وجه از حقوق قانونی خود عقب‌نشینی نمی‌کند.
عیسی‌زاده اعلام کرد: وزارت امور خارجه و دولت در مذاکرات ۱+۵ بار سنگینی را به دوش می‌کشند که برای آرامش خاطر این مسئولان، باید مردم و دولت وحدت لازم زیر نظر مقام معظم رهبری را حفظ کنند.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۰۳ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۷:۰۹ ق.ظ

دیدگاه


+ نُه = 12