فرمانده سپاه شهداي استان:

وحدت در آذربایجان غربی مثل نان شب واجب است

وحدت در آذربایجان غربی مثل نان شب واجب است

گروه خبر: سردار حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در ششمین جلسه شورای اداری با بیان اینکه وحدت در آذربایجان¬غربی مثل نان شب واجب است گفت:باید تمامی مفاهیم و رشادت های رزمندگان ایران در دوران جنگ تحمیلی به نسل جوان منتقل شود.
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی بیان کرد: دفاع مقدس ریشه از عاشورا دارد و انقلاب اسلامی ایران در بستر ماه محرم به پیروزی رسید.
سردار شهسواری افزود: امروز راهبرد دشمن بی ثبات سازس درون و ایجاد شکاف بین مردم و متولیان دولت و نظام است تا از این طریق برای شغل و وحشت ایجاد کند. فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی بیان کرد:متاسفانه نبود مدیریت جهادی و انقلابی حلقه مفقوده نظام مدیریتی استان است. سردار شهسواری گفت:با وجود تمام فراز و نشیب ها و مرز مشترک با اقلیم کردستان عراق به واسطه حضور مستقیم نیرو های آمریکا و انگلیس در آنجا، استان آذربایجان غربی بالاترین ضریب امنیت را در سطح استان های کشور دارد واین ثمره ایستادگی چهل ساله ماست.
فرمانده سپاه شهدا تصریح کرد: تنوع قومی و مذهبی در استان ما یک فرصت است اگر کسی بخواهد آن را به تهدید تبدیل کند غلط بی جا کرده است.
او گفت:هر شخصی در این استان با هر عنوان و مقامی، چه سردارش باشد چه سرباز، چه روحانی چه شخصی، چه مسئول و چه نماینده باشد بداند کوبیدن بر طبل تفرقه خط قرمز ماست. سردار شهسواری بیان کرد:همه بدانند و آگاه باشند که وحدت نان شب ماست و از هرچیزی برای ما واجب تر است. فرمانده سپاه شهدای استان بیان کرد: خطاب به همه مسئولان و شهروندان میرسانم که هیچ اتفاقی قرار نیست بیافتد، دل های تان نلرزد و محکم به خدمت و آبادانی خود ادامه دهید، مدیران آگاه باشند نباید در وظایف خود سستی و کوتاهی به خرج دهند.
سردار شهسواری افزود: این استان نیاز به سرمایه گذاری دارد و برای ما هیچ تفاوتی ندارد که چه کسی باشد فقط و فقط باید قوانین مربوط به آن رعایت شود.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۰۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۵ ق.ظ

دیدگاه


8 × = سی دو