واگذاری ۳۳۹۶ واحد مسکونی مهر به اعضای شرکت‌های تعاونی آذربایجان غربی

واگذاری ۳۳۹۶ واحد مسکونی مهر به  اعضای شرکت‌های تعاونی آذربایجان غربی

گروه خبر: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی گفت: تاکنون ۳ هزار و ۳۹۶ واحد مسکونی مهر به اعضای شرکت‌های تعاونی آذربایجان غربی واگذار شده است.
علی سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار آراز آذربایجان با اشاره به فعال بودن تعاونی‌های خدماتی در آذربایجان غربی، اظهار داشت: خدمات سوددهی بیشتری در اقتصاد به دنبال دارد و لازم است برای ایجاد اشتغال پایدار به سمت خدمات برویم.
وی با بیان اینکه صنعتی و مکانیزه شدن صنعت و کشاورزی آذربایجان غربی امری اجتناب‌ناپذیر است، تصریح کرد: با مکانیزه شدن صنعت و کشاورزی تعاونی‌های خدماتی شکل می‌گیرند و سبب رشد اقتصادی استان خواهند شد.
سلیمانی به سیستم بازاریابی مدرن اشاره کرد و گفت: شرکت‌های تعاونی خدماتی آذربایجان_غربی این وظیفه را به عهده دارند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی با اشاره به تعاونی‌های تشکیل یافته در ارتباط با مرزنشینان، خاطرنشان کرد: ۱۸ تعاونی در این زمینه فعال هستند.
وی به تعداد تعاونی‌های مسکن مهر آذربایجان غربی اشاره کرد و گفت: سال گذشته ۲ هزار و ۶۰۸ واحد مسکن مهر در اختیار اعضای تعاونی‌ها قرار گرفته است.
سلیمانی ادامه داد: سال جاری ۷۸۸ واحد مسکن مهر به اعضای تعاونی‌ها تحویل داده شده است.
وی تعداد واحدهای مسکن مهر در دست ساخت آذربایجان غربی را ۲۵ هزار و ۸۹۵ واحد عنوان کرد و ابراز داشت: تاکنون ۳ هزار و ۳۹۶ واحد مسکونی واگذار شده است.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۲ ساعت ۸:۴۳ ق.ظ

دیدگاه


− 4 = پنج