نماينده مردم سلماس در مجلس :

واکنش ایران منطبق بر ماده ۵۱ منشور سازمان ملل متحد است

واکنش ایران منطبق بر ماده ۵۱ منشور سازمان  ملل متحد است

گروه خبر: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان اینکه مجلس گفت: حمله موشکی سپاه به پایگاه عین الاسد نقطه عطفی است که معادلات منطقه ای و بین المللی را تغییر داد. به گزارش آرازآذربایجان ، شهروز برزگر در خصوص حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه ارتش تروریستی و متجاوز آمریکا در »عین الاسد« گفت: کشورمان طبق ماده ۵۱ منشور سازمان ملل متحد اقدام متقابل در واکنش به اقدام جنایتکارانه و تروریستی آمریکا انجام داد.
نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حمله موشکی نقطه عطفی است که معادلات منطقه ای و بین المللی را تغییر داد، اظهار کرد: در واقع آمریکا توان حضور در خاورمیانه را ندارد زیرا ایران از قدرت و جسارت کافی برای مواجهه با آنها برخوردار است.
وی ادامه داد: نباید فراموش کرد هیبت و هیمنه ایالات متحده با اقدام کشورمان درهم شکست زیرا این اقدام بعد از جنگ جهانی دوم، این اقدام به صورت رسمی صورت گرفت.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دهم با اشاره به اینکه ایران اسلامی هیچگاه درصدد جنگ نبوده و برای برقراری صلح تلاش کرده است، گفت: بارها به کشورهای همسایه هشدار داده بودیم ایران همواره درصدد ثبات و صلح در منطقه است لذا این اقدام موجب شد حساب کار دست کشورهایی بیاید که خاکشان را در اختیار آمریکا قرار می دهند تا کشورهایی مانند ایران را دچار آسیب کنند.
این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: همچنین این اقدام نشان داد کشورهایی که درگذشته خطاهایی انجام دادند و ایران از آنها گذشته است زیرا اگر قرار بود با آنها برخورد شود، سطح توانایی بالایی وجود داشت.
برزگر با بیان اینکه کاخ سفید تصور می کند می تواند تا همیشه یکه تازی کند و رفتارهای تجاوزگرانه داشته باشد اما سپاهیان ایران مشخص کردند چنین تصوری اشتباه است، افزود: ایران درصدد خروج نظام استکباری از منطقه غرب آسیا است زیرا مردم در این منطقه باید در صلح و امنیت و آرامش زندگی کنند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آمریکایی ها باید پاسخ دهند چرا۱۱ هزار کیلومتر از خاک سرزمینی خودشان دور هستند و اطراف مرزهای ایران بدنبال چه مسئله ای هستند، خاطرنشان کرد: آمریکایی ها در هر منطقه ای که حضور دارند فقط تنش آفرینی کرده اند لذا اگر قرار باشد رفتار اشتباهی نسبت به کشورمان انجام دهند با پاسخ قاطع تر و کوبنده تری روبرو می شوند.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد رزمندگان شجاع نیروی هوافضای سپاه در عملیاتی موفق به نام عملیات شهید سلیمانی با رمز »یا زهرا (س)« با شلیک ده‌ها فروند موشک زمین به زمین، پایگاه هوایی اشغالی ارتش تروریستی و متجاوز آمریکا موسوم به »عین الاسد« را در هم کوبیدند./

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۲ ق.ظ

دیدگاه


نُه − = 3