- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

وام ۲۵ میلیونی خرید مسکن مهر کافی نیست

Posted By admin On دی ۲, ۱۳۹۶ @ ۱۱:۱۴ ق.ظ In اخبار ویژه,ارومیه,اقتصادی | No Comments

آراز آذربایجان-نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: نمای ساختمان مساکن مهر ارومیه متناسب با معماری ایرانی اسلامی نیست.
نادر قاضی پور افزود: برای ساخت مسکن مهر هزینه و برنامه های زیادی انجام شده است ولی مسکن مهر ها زیبایی بیرونی خاصی ندارند و از دور نمای خوبی از نظر معماری ایرانی ،اسلامی برخوردار نیستند.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در مورد وضعیت مسکن مهر ارومیه اظهار کرد: اگر مسکن مهر در مناطق دارای بافت فرسوده و کم برخوردار احداث می شد باعث رونق آن مناطق از نظر احداث مدرسه ،درمانگاه ،ایستگاه های اتوبوس و تاکسی می شد ولی در شهر ارومیه فقط یکی از ۴ نقطه ای که مسکن مهر در ان احداث شده در منطقه کم برخوردار است.
وی به تسهیلات خرید مسکن مهر ارومیه اشاره کرد و افزود: برای خرید یک واحد کوچک باید حداقل ۸۰ میلیون پول داد و وام ۲۵ میلیونی دولت برای خرید مسکن مهر کافی نیست و بیشتر مردم برای بقیه پول با مشکل روبرو هستند.
قاضی پور ادامه داد: در آیین نامه پیمان کاران موظف به طراحی مساکن مهر مقاوم به زلزله ۸ریشتری هستند و در مسکن مهر ارومیه این آیین نامه توسط پیمانکاران اجرا شده است.
وی به مشکلات فاضلاب مسکن مهر گلمان ارومیه اشاره کرد و گفت: فاضلاب گلمان در حال تکمیل شدن است و با بهره برداری از آن مشکلات این منطقه حل خواهد شد.
منبع: ایسنا


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d9%88%d8%a7%d9%85-25-%d9%85%db%8c%d9%84%db%8c%d9%88%d9%86%db%8c-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%85%d8%b3%da%a9%d9%86-%d9%85%d9%87%d8%b1-%da%a9%d8%a7%d9%81%db%8c-%d9%86%db%8c%d8%b3%d8%aa/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.