نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی:

وام ۲۵ میلیونی خرید مسکن مهر کافی نیست

وام ۲۵ میلیونی خرید مسکن مهر کافی نیست

آراز آذربایجان-نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: نمای ساختمان مساکن مهر ارومیه متناسب با معماری ایرانی اسلامی نیست.
نادر قاضی پور افزود: برای ساخت مسکن مهر هزینه و برنامه های زیادی انجام شده است ولی مسکن مهر ها زیبایی بیرونی خاصی ندارند و از دور نمای خوبی از نظر معماری ایرانی ،اسلامی برخوردار نیستند.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در مورد وضعیت مسکن مهر ارومیه اظهار کرد: اگر مسکن مهر در مناطق دارای بافت فرسوده و کم برخوردار احداث می شد باعث رونق آن مناطق از نظر احداث مدرسه ،درمانگاه ،ایستگاه های اتوبوس و تاکسی می شد ولی در شهر ارومیه فقط یکی از ۴ نقطه ای که مسکن مهر در ان احداث شده در منطقه کم برخوردار است.
وی به تسهیلات خرید مسکن مهر ارومیه اشاره کرد و افزود: برای خرید یک واحد کوچک باید حداقل ۸۰ میلیون پول داد و وام ۲۵ میلیونی دولت برای خرید مسکن مهر کافی نیست و بیشتر مردم برای بقیه پول با مشکل روبرو هستند.
قاضی پور ادامه داد: در آیین نامه پیمان کاران موظف به طراحی مساکن مهر مقاوم به زلزله ۸ریشتری هستند و در مسکن مهر ارومیه این آیین نامه توسط پیمانکاران اجرا شده است.
وی به مشکلات فاضلاب مسکن مهر گلمان ارومیه اشاره کرد و گفت: فاضلاب گلمان در حال تکمیل شدن است و با بهره برداری از آن مشکلات این منطقه حل خواهد شد.
منبع: ایسنا

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۰۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۴ ق.ظ

دیدگاه


2 × = چهارده