والیبال ارومیه در شوک

والیبال ارومیه در شوک

گروه خبر:تراویسا و یارانش ارومیه را ترک کردند!” این عنوان خبری بود که با انتشار در شبکه_های اجتماعی هواداران والیبال ارومیه را بار دیگر در شوک فرو برد.
تراویسا و یارانش ارومیه را ترک کردند!” این عنوان خبری بود که شب گذشته با انتشار در شبکه های اجتماعی هواداران والیبال ارومیه را بار دیگر در شوک فرو برد.
از روزهای پیش از آغاز این فصل از رقابت_های لیگ برتر والیبال کشور، حاشیه های متعددی دامن گیر تیم شهرداری ارومیه شده است؛ از سایه سنگین باخت فنی و شایعه انحلال تا نتایج ضعیف و کلافگی هواداران.
در شرایطی که گمان می شد حواشی از کنار تیم شهرداری ارومیه رخت بسته باشد اما، خبر ترک شهر توسط دراگان تراویسا، یوبومیر تراویسا و آندره پوزی نشان داد سریال مشکلات این باشگاه به این سادگی ها خاتمه نخواهد یافت.
یکی از پایگاه های خبری که به طور تخصصی اخبار و فعل و انفعالات ورزشی را دنبال می کند “عدم تعهد باشگاه به وعده ها” را علت ترک ارومیه برشمرده است.پوزی، مربی بدن سازی باشگاه در خصوص بازگشت خود و تراویسای پدر و پسر سرمربی و بازیکن شهرداری ارومیه به ایتالیا گفته است “ما به فدراسیون والیبال FIVBنامه ارسال کردیم به باشگاه هم گفتیم که پرداختی های ما ۲۰درصد است اما در قرارداد ما میزان پرداختی ها تا نیم فصل باید حدود ۶۰تا ۷۰درصد درج شده بود ما دوباره این نامه را به باشگاه ارسال کردیم ولی هیچ کس، هیچ کس!!! به ما جواب نداد و هیچ چیزی نگفتند.به همین دلیل تصمیم گرفتیم به ایتالیا برگردیم و ما صرفا بخاطر این عدم احترام باشگاه به قرارداد، برگشتیم.”سخنان مربی بدن سازی باشگاه در حالی منتشر شده است که برخی رسانه ها “تعطیلات کریسمس” را علت بازگشت این جمع خارجی به ایتالیا عنوان کرده بودند. پوزی اما به این ادعا نیز واکنش نشان داده و گفته است “ما حرفه ای هستیم و هیچ وقت به خاطر تعطیلات کریسمس به ایتالیا باز نمی گردیم!”
این اتفاقات در آستانه دیدار یکشنبه هفته آتی شهرداری ارومیه با تیم خاتم اردکان شرایط سختی را برای تیم رقم زده و پس از آن انتقادات برخی هواداران از عملکرد مجموعه مدیریتی باشگاه شدت بیشتری پیدا کرده است.به گزارش آرازآذربایجان به نقل ازشبکه اطلاع رسانی راه دانا، باید منتظر ماند و دید مسئولین حریف این حاشیه جدید خواهند شد یا قرارداد هنگفت تراویسا که حدود ۱۰ ماه پیش و همزمان با روزهای تبلیغات انتخابات مجلس به ارومیه آمد کاردست شهرداری خواهد داد؟!

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۶:۲۲ ق.ظ

دیدگاه


دو × = 4