واردات کالا از کشورهای دشمن اسلام شرعا درست نیست

واردات کالا از کشورهای دشمن اسلام شرعا درست نیست

آرازآذربایجان-امام جمعه بوکان گفت: استکبار جهانی با فروش کالا و ابزار خود به بهانه سهل کردن زندگی افراد فقط درصدد دوری مسلمانان از اسلام و کمرنگ شدن آن هستند بنابراین واردات کالا از کشورهای دشمن اسلام شرعا درست نیست.
ماموستا عبدالرحمن خلیفه‌زاده در ارتباط با نیرنگ استکبار برای فروش کالاهای خود در کشورهای اسلامی اظهار داشت: با توجه به اینکه مسلمانان به کشور عربستان بیشتر به دلیل زیارت خانه خدا سفر می‌کنند استکبار جهانی از این فرصت سوء استفاده می‌کند و کالاهای نامرغوب و غیر اسلامی خود را در آنجا به فروش می‌رساند.
خلیفه‌زاده افزود: استکبار جهانی کالا و ابزاری را به اسم اسلام و یا آسان شدن در دعا و مناجات با خداوند وارد بازار عربستان می‌کند تا از آنجا به دست مسلمانان و کشورهای اسلامی برسد.
وی گفت: این ابزار و کالاها به شدت در ضدیت با اسلام بوده و نباید آن‌ها را خریداری کرد و خرید آن‌ها حرام است.
امام جمعه بوکان تصریح کرد: راز و نیاز و یا دعا و مناجات کردن با خداوند هیچ سختی به ویژه در این زمانه ندارد لذا خرید وسایل و یا ابزاری که دشمنان اسلام فقط برای دوری مسلمانان از اسلام تولید می‌کنند هیچ ضرورتی ندارد و حتی حرام است.
خلیفه‌زاده بیان کرد: با راز و نیاز واقعی و آنچه که اسلام و سنت پیامبر اکرم (ص) به آن سفارش کرده‌اند باید در پی کسب موفقیت و آرامش باشیم و امید است مسلمانان با هوشیاری در این زمینه فریب و نیرنگ استکبار را از بین ببرند.
وی اظهار داشت: اگر ما به خداوند متعال ایمان داشته باشیم و او را بخواهیم در هر شرایط و زمان و مکانی بدون نیاز به هیچ ابزار سهل کننده مانند شمارش دعا می‌توانیم به راز و نیاز و عبادت خود بپردازیم.
منبع: تسنیم

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۷:۴۸ ق.ظ

دیدگاه


− یک = 5