هیچ حادثه‌ای در محورهای حوزه استحفاظی ارومیه رخ نداد

هیچ حادثه‌ای در محورهای حوزه استحفاظی ارومیه رخ نداد

آرازآذربایجان-رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ارومیه گفت: با تلاش بی‌وقفه و ایثارگونه عوامل راهداری زمستانی شاهد هیچ‌گونه حادثه‌ای در محورهای حوزه استحفاظی نبودیم.
صادق حبیب زاده در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار داشت: زمستان امسال شاهد بارش‌های برف و کولاک‌های متعدد در سطح جاده‌ها بودیم اما خوشبختانه با تلاش بی‌وقفه و ایثارگونه عوامل راهداری زمستانی شاهد هیچ‌گونه حادثه‌ای در محورهای حوزه استحفاظی نبودیم.
رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ارومیه افزود: در طی بارش نزولات آسمانی به سبب حضور به‌موقع و مستمر راهداران زحمتکش در سریع‌ترین زمان ممکن عملیات بازگشایی محورها صورت گرفته و تردد ایمن و روان برقرار گردید.
وی ایمنی در سطح راه‌ها را جزو اولویت‌های اصلی این اداره دانست و یادآور شد: در زمستان امسال حدود یک هزار و ۳۷۰ کیلومتر عملیات برف‌روبی در سطح محورهای اصلی و فرعی و روستایی انجام شده و همچنین بالغ بر ۲ هزار و ۴۰۰ تن نمک و ۸۰۰ تن ماسه مورداستفاده قرار گرفته است.
حبیب زاده خاطرنشان کرد: عملیات راهداری زمستانی توسط حدود یک صد و ۱۵ نفر راهدار و با ۶۶ دستگاه ماشین‌آلات راهداری در قالب ۱۰ اکیپ که در ۷ راهدارخانه شهرستان مستقر بودند انجام‌گرفته و به بیش از ۹۰ وسیله نقلیه امداد رسانی شده است.
رئیس راهداری شهرستان ارومیه از حضور دیگر ارگان‌های ذی‌ربط در این زمینه از جمله پلیس راه، هلال احمر و فوریت‌های پزشکی استان قدردانی کرد.
وی یادآور شد: همچنین اطلاع رسانی به موقع اداره کل هواشناسی استان نیز در دستیابی به این مهم بسیار مؤثر بود.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۶:۳۴ ق.ظ

دیدگاه


× سه = 12