هیأت مذهبی در آذربایجان غربی ساماندهی شوند

هیأت مذهبی در آذربایجان غربی ساماندهی شوند

آرازآذربایجان- نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: شوراهای مذهبی برای ارتقای جایگاه دینیدر شهر عزم مضاعفی داشته باشند.
حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در دیدار با اعضای شورای هیأت مذهبی به لزوم ساماندهی هیات مذهبی در استان و بخصوص ارومیه پرداخته و اظهار کرد: ساماندهی و انسجام هیئت های مذهبی از ضرورت های برنامه های دینی در استان و شهر ارومیه است و امیدواریم با این انسجام نمود و اثرات بابرکتی در حوزه هیئت های مذهبی شاهد باشیم.
امام جمعه ارومیه ضمن تقدیر از تلاش های اعضای شورای هیأت مذهبی در زمینه مساعدت ها به اعضای هیئت های ارومیه و رفع مشکلات مالی شورای هیأت مذهبی تصریح کرد:با پیگیری و همت جهادی مسئولین امیدواریم ردیف بودجه ای بصورت سالانه در نظر گرفته شود تا مشکلات موجود و هزینه های جاری این شورا حل و فصل شود.
وی ضمن انتقاد از اختلاف ها و تفرق در بین اقشار مختلف گفت: وظیفه شوراهای مختلف مذهبی و دینی است که اتحاد و انسجام را در بین اقشار مختلف و بخصوص هیات مذهبی شکل داده و با بزرگداشت پیرغلامان و افراد تأثیرگذار و استفاده از ظرفیت های انسانی همت و عزم بیشتری برای ارتقای جایگاه دینی در شهر داشته باشیم.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱:۴۹ ب.ظ

دیدگاه


هشت × = 64