- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

هیچ کس حق هزینه ‌تراشی برای ملت را ندارد

Posted By admin On مرداد ۳۰, ۱۳۹۸ @ ۱۰:۳۵ ق.ظ In اجتماعی | No Comments

گروه خبر: نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هیچ کس حق هزینه‌تراشی برای ملت را ندارد گفت: طرح تشکیل آذربایجان مرزی با مرکزیت خوی فقط شوی انتخاباتی و سرپوشی برای کمکاری نماینده خوی است و تجزیه آذربایجان غربی هیچ سودی ندارد. به گزارش آرازآذربایجان ، نادر قاضی‌پور با بیان اینکه طبق قانون هیچ کس حق هزینه‌تراشی برای ملت و دولت را ندارد اظهار داشت: این طرح‌ها شوی انتخاباتی است و عملکردی ارائه نکرده‌اند و برای پوشاندن کم کاری خود این طرح را ارائه می‌کنند.
وی با بیان اینکه هیچ‌گاه این طرح تأیید نمی‌شود، گفت: باید در این برهه از زمان باید حساسیت زیادی خرج دهیم و دقت زیادی داشته باشیم، شهرهای اطراف خوی راضی به زیرمجموعه بودن برای خوی نیستند و این طرح از حدنصاب خارج شد.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این طرح برای استان هیچ خیر و برکتی ندارد افزود: زمانی این طرح قابل‌قبول است و برای استان مزیت دارد که فرهنگ‌ها نیز هماهنگی داشته باشد ولی این چنین نیست و اگر سودی داشت حتماً از سوی نمایندگان و مردم قبول می‌شد.
قاضی پور با بیان اینکه اساس این طرح سست است، تصریح کرد: این طرح به سرعت از حدنصاب افتاد و افرادی که در چند ماه اخیر به شکل مخفی از نمایندگان شهرهای دیگر استان‌ها تأییدیه گرفته‌اند نتوانستند این طرح را به تصویب برسانند و این امر نشان‌دهنده بی‌اساس بودن آن است.
وی با بیان اینکه ستاد احیاء برای دریاچه ارومیه هیچ سودی نداشت و فقط اعتبارات تخصیص‌یافته به این امر به جیب برخی افراد رفت، گفت: مشخص نیست این اعتبارات در کجا خرج شد و چه بازدهی داشته است چراکه در احیا دریاچه ارومیه نقشی نداشت.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در این باره بیان کرد: رسانه‌ها به عنوان نماینده افکار عمومی باید پیگیر این مسئله باشند و از مدیران و مسئولان استانی و کشور درخواست شفاف‌سازی را داشته باشند.قاضی پور با اشاره به مهاجرت معکوس مردم به روستاها، بیان کرد: تمامی اعتبارات تخصیص یافته برای تأمین امکانات رفاهی و حل مشکلات اساسی روستاها خرج شده و این امر سبب رونق در روستاها شده است.در این جلسه نماینده مردم ارومیه با اشاره به نزدیک شدن ماه محرم از رسانه‌ها درخواست کرد در این حوزه فعالیت زیادی داشته باشند و دین اسلام را بیشتر از قبل در اولویت اخبار و اطلاع‌رسانی‌ها قرار دهند.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d9%87%d9%8a%da%86-%da%a9%d8%b3-%d8%ad%d9%82-%d9%87%d8%b2%d9%8a%d9%86%d9%87-%e2%80%8c%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d8%b4%d9%8a-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%d9%8a-%d9%85%d9%84%d8%aa-%d8%b1%d8%a7-%d9%86%d8%af%d8%a7%d8%b1/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.