- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

هوای آذربایجان غربی هفته جاری ۳ درجه خنک تر می شود

Posted By admin On شهریور ۳, ۱۳۹۸ @ ۱:۰۰ ب.ظ In اجتماعی,اخبار ویژه | No Comments

آرازآذربایجان– رئیس اداره پیش بینی هواشناسی آذربایجان غربی گفت: دمای هوای استان طی هفته جاری دو تا سه درجه خنک تر می شود.
مهدی صابری با بیان اینکه از امروز یکشنبه کاهش دمای هوای استان به تدریج آغاز می شود افزود: در طول هفته جاری امواج ناپایداری مناطق شمالی آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد که همراه با رشد ابرها در بعد از ظهرهاست.
وی با بیان اینکه تا آخر هفته بارش رگبار باران و وزش باد پدیده حاکم در اغلب نقاط شمالی استان است، اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته شهرستان شاهین‌دژ شاهد وزش باد با سرعت حدود ۵۰ کیلومتر برساعت بود.
صابری عنوان کرد: دمای ارومیه در ۲۴ ساعت گذشته بین ۱۱ و ۳۶ درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان بود و شهرستان ارومیه و سلماس خنک‌ترین شهرهای استان گزارش شده‌است.
وی با بیان اینکه شوط و پلدشت گرم‌ترین شهرهای استان در ۲۴ ساعت گذشته بودند، گفت: دمای این ۲ شهرستان به ۴۰ درجه سانتی‌گراد بالای صفر رسید که در هفته جاری به تدریج کاهش می‌یابد.
رئیس اداره پیش بینی هواشناسی آذربایجان غربی گفت: بر اساس تحلیل نقشه های پیش یابی هواشناسی آسمان استان طی امروز صاف تا کمی ابری و در برخی از ساعات همراه با وزش باد خواهد بود.
صابری ادامه داد: از امروز تا اواخر هفته جاری با عبور امواج ناپایادار و در روزهای میانی هفته احتمال بارشهای پراکنده و موقتی به ویژه ساعات بعد از ظهر در برخی نقاط به ویژه شمال استان وجود دارد


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d9%87%d9%88%d8%a7%db%8c-%d8%a2%d8%b0%d8%b1%d8%a8%d8%a7%db%8c%d8%ac%d8%a7%d9%86-%d8%ba%d8%b1%d8%a8%db%8c-%d9%87%d9%81%d8%aa%d9%87-%d8%ac%d8%a7%d8%b1%db%8c-%db%b3-%d8%af%d8%b1%d8%ac%d9%87-%d8%ae%d9%86/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.