- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

هوای آذربایجان غربی بارانی می شود

Posted By admin On اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ @ ۱۱:۲۹ ق.ظ In اجتماعی,اخبار ویژه | No Comments

آراز آذربایجان – رئیس اداره پیش بینی هواشناسی آذربایجان غربی گفت: از فردا با ورود سامانه بارشی هوای شهرهای استان بارانی می شود.
مهدی صابری با بیان اینکه سامانه بارشی از سه شنبه وارد آذربایجان غربی می‌شود افزود: با ورود سامانه بارشی رگبار باران و رعد و برق، وزش باد در برخی ساعات نسبتاً شدید استان را فرا می‌گیرد.
وی با بیان اینکه این بارش تا اواخر وقت روز چهارشنبه ادامه دارد اعلام کرد: رگبار باران و رعد و برق (در مناطق مستعد بارش تگرگ)؛ وزش باد گاهی شدید شاهد خواهیم بود.
رئیس اداره پیش بینی هواشناسی آذربایجان غربی از احتمال آبگرفتگی معابر شهری، سیلابی شدن رودخانه‌ها و برخورد صاعقه در مناطق دور خبر داد و گفت: برای جلوگیری از بروز خسارات بالا خودداری از تردد و اسکان در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، اجتناب از صعود به ارتفاعات، محکم کردن سازه‌های موقت و اطمینان از استحکام پوشش گلخانه‌ها ضروری است.
صابری با اشاره به اینکه با عبور متناوب امواج تراز میانی جو تا اوایل هفته آینده همچنان شرایط جوی برای رخداد رگبار باران و رعد و برق در استان فراهم خواهد بود گفت: مردم به توصیه‌های هواشناسی مبنی بر عدم اسکان در حاشیه رودخانه‌ها حتماً توجه کنند.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d9%87%d9%88%d8%a7%db%8c-%d8%a2%d8%b0%d8%b1%d8%a8%d8%a7%db%8c%d8%ac%d8%a7%d9%86-%d8%ba%d8%b1%d8%a8%db%8c-%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d8%a7%d9%86%db%8c-%d9%85%db%8c-%d8%b4%d9%88%d8%af/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.