هوای آذربایجان غربی بارانی می شود

هوای آذربایجان غربی بارانی می شود

آراز آذربایجان – رئیس اداره پیش بینی هواشناسی آذربایجان غربی گفت: از فردا با ورود سامانه بارشی هوای شهرهای استان بارانی می شود.
مهدی صابری با بیان اینکه سامانه بارشی از سه شنبه وارد آذربایجان غربی می‌شود افزود: با ورود سامانه بارشی رگبار باران و رعد و برق، وزش باد در برخی ساعات نسبتاً شدید استان را فرا می‌گیرد.
وی با بیان اینکه این بارش تا اواخر وقت روز چهارشنبه ادامه دارد اعلام کرد: رگبار باران و رعد و برق (در مناطق مستعد بارش تگرگ)؛ وزش باد گاهی شدید شاهد خواهیم بود.
رئیس اداره پیش بینی هواشناسی آذربایجان غربی از احتمال آبگرفتگی معابر شهری، سیلابی شدن رودخانه‌ها و برخورد صاعقه در مناطق دور خبر داد و گفت: برای جلوگیری از بروز خسارات بالا خودداری از تردد و اسکان در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، اجتناب از صعود به ارتفاعات، محکم کردن سازه‌های موقت و اطمینان از استحکام پوشش گلخانه‌ها ضروری است.
صابری با اشاره به اینکه با عبور متناوب امواج تراز میانی جو تا اوایل هفته آینده همچنان شرایط جوی برای رخداد رگبار باران و رعد و برق در استان فراهم خواهد بود گفت: مردم به توصیه‌های هواشناسی مبنی بر عدم اسکان در حاشیه رودخانه‌ها حتماً توجه کنند.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۹ ق.ظ

دیدگاه


× شش = 36