رئیس اتحادیه بار فروشان ارومیه:

هندوانه شب یلدا گران نمی شود

هندوانه شب یلدا گران نمی شود

آرازآذربایجان-رئیس اتحادیه بار فروشان ارومیه گفت: امسال افزایشی در قیمت هندوانه شب یلدا نخواهیم داشت.
قاسم عزتی در خصوص واردات هندوانه شب یلدا افزود: امسال با همت شهردار ارومیه حدود ۷۰۰تن هندوانه سفید و۳۰۰تن هندوانه خطی از میناب بندر عباس خریداری شده است که نسبت به سال گذشته افزایشی در قیمت هندوانه نخواهیم داشت.
وی به قیمت هندوانه اشاره کرد و گفت:هرتن هندوانه به صورت عمده بین ۱۰۰۰تومان تا ۱۵۰۰تومان عرضه می شود و در ۳ نقطه از سطح شهر ارومیه عطایی، فلکه بهداری و شهدای گمنام مراکز عرضه مستقیم هندوانه و میوه شب یلدا دایر شده است.
عزتی با بیان اینکه هیچ کمبودی برای تامین میوه شب یلدا نداریم تصریح کرد: به حد کافی و حتی مازاد هندوانه و میوه وارد کردیم که بهترین کیفیت و قیمت را دارند و در صورت نیاز می توان به شهرهای دیگر هم میوه صادر کنیم.
رئیس اتحادیه بار فروشان ارومیه به قیمت انواع میوه ها نیز اشاره کرد و افزود:۳۰۰تن خیار با قیمت دو هزار و پانصد تاسه هزارتومان ،۱۰۰تن تامسون شمال با قیمت ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰تومان ،۱۵۰تن کیوی با قیمت ۲۰۰۰ تا دو ۲۵۰۰ تومان و مقدار کافی اناردر بازار ارومیه عرضه شده است.
وی در ادامه گفت: شهروندان شهر ارومیه در صورت مشاهده هر گونه تخلف می توانند با شماره تلفن ۳۲۳۳۵۹۳۷ اتحادیه بار فروشان ارویمه تماس بگیرند تا در اسرع وقت به شکایات آنها رسیدگی شود.

مرجع: ایسنا

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۷:۵۳ ق.ظ

دیدگاه


+ 3 = نُه