همکاری ۱۷۵ گروه جهادی روحانیون آذربایجان غربی برای مهار کرونا

همکاری ۱۷۵ گروه جهادی روحانیون آذربایجان غربی برای مهار کرونا

آراز آذربایجان – مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی از همراهی و همکاری ۱۷۵ گروه جهادی متشکل از روحانیون و اعضای کانون های دینی و فرهنگی زیر نظر این اداره کل برای مهار کرونا خبر داد.
حجت الاسلام محمد داداش زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تأکیدات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص فعالیت گروه‌های جهادی برای مبارزه با بیماری کرونا افزود: ۱۷۵ گروه جهادی این اداره کل در قالب گروه‌های ۵ نفره متشکل از طلاب و روحانیون را شامل می‌شود که طبق جدول بندی زمانی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا همکاری می‌کنند.
وی ادامه داد: ایجاد موکب‌های سلامت، شکل گیری گروه‌های همیاران سلامت، اجرای تیم فضای مجازی در رسانه به منظور تولید و نشر محتوا درجهت مبارزه با ویروس کرونا، آموزش‌های بهداشتی برای عموم مردم، همچنین تهیه و توزیع بسته‌های بهداشتی بین اقشار مختلف از دیگر برنامه‌های اجرایی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان غربی است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با قدردانی از تمام کادر درمان استان که در خط مقدم جبهه سلامت قرار دارند گفت: مدت زیادی است که این عزیزان در حال خدمت‌رسانی برای مداوای بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌ها هستند و نیاز است که به آنها کمک شود.
وی همچنین خاطرنشان کرد: توزیع بسته‌های معیشتی در قالب کمک مومنانه در بین نیازمندان از دیگر اقدامات این اداره کل در حمایت از اقشار آسیب دیده ناشی از شیوع ویروس کرونا است.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۲ ق.ظ

دیدگاه


هفت + = 12