هلال‌احمر به ۳۵۶حادثه‌دیده جاده‌ای آذربایجان غربی امدادرسانی کرد

هلال‌احمر به ۳۵۶حادثه‌دیده جاده‌ای آذربایجان غربی امدادرسانی کرد

آراز آذربایجان-مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته هلال‌احمر به ۳۵۶حادثه‌دیده جاده‌ای آذربایجان غربی امدادرسانی کرد.
سعید رهبر سوره با تشریح اقدامات جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی در روزهای برفی اخیر اظهار داشت: در ۴۸ ساعت گذشته ۹۹ خودرو در ۵ محور استان دچار حادثه شده بودند که با همکاری اعضای جمعیت هلال احمر امدادرسانی شده است.
وی، با بیان اینکه ۲۳ اعضای داوطلب جمعیت در این امدادرسانی حضور داشته است گفت: این افراد به همراه ۹ نفر اعضای پرسنل در قالب ۷ تیم امدادرسانی کرده‌اند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی، تاکید کرد: امدادرسانی‌ها در تکاب در گردنه مایین بلاغ به ۷۰ خودرو گرفتار با ۷۰ خانوار و ۲۷۰ حادثه دیده، در اشنویه و آغ بلاغ به ۱۱ خودرو گرفتار با ۱۱ خانوار و ۲۶ حادثه دیده، نقده در یئددی گوز با ۹ خودرو گرفتار و ۳۶ حادثه دیده انجام شده است.
وی تصریح کرد: در ارومیه نیز به ۸ خودرو گرفتار با ۲۲ حادثه دیده در بخش مرکزی، و چالدران با یک خودرو گرفتار در قرخ بلاغ به ۲۲ حادثه دیده انجام شده است.
به گفته وی در کل به ۹۹ خانوار با ۳۵۶ حادثه دیده در سطح استان در ۴۸ ساعت گذشته امدادرسانی شده است که ۴ دستگاه آمبولانس و ۲ کمک دار در این امدادرسانی‌ها حضور داشته‌اند.
وی، با بیان اینکه امدادرسانی به بانی باردار سلماسی نیز انجام شده اظهار داشت: این بانوی باردار روز شنبه ۸دی ماه در روستای قزل کند کیلومتر ۳۵ محور سلماس ـ تازه شهر بوده که با همت اعضای جمعیت هلال‌احمر به مراکز درمانی انتقال داده شده است.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲ ب.ظ

دیدگاه


چهار × = 12