هفته دولت بهترین فرصت برای تبیین عملکرد ادارات است

هفته دولت بهترین فرصت برای تبیین عملکرد ادارات است

آراز آذربایجان- معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: دستگاه‌های اجرایی عملکرد خود را همزمان با هفته دولت با همراهی رسانه‌ها برای مردم تبیین کنند زیرا این هفته، بهترین فرصت در این خصوص به شمار می‌رود.
علی مصطفوی در جلسه شورای اطلاع رسانی آذربایجان غربی افزود: امسال آخرین سال فعالیت دولت تدبیر و امید است و باید دستگاه‌های اجرایی پروژه های خود و عملکرد دولت را به نحو احسن تبیین کرده و به اطلاع مردم برسانند.
وی اضافه کرد: یکی از مهمترین اولویت‌های دولت، احیای دریاچه ارومیه بود که در این راستا، همه توان دولت تدبیر و امید به کار گرفته شد به طوری که میزان هزینه انجام شده در این راستا، ۱۲۰ هزار میلیارد ریال بود.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی ادامه داد: با وجود تحریم‌های ظالمانه از طرف دشمنان انقلاب اسلامی، دولت ۳۶ کیلومتر تونل انتقال آب به سمت دریاچه ارومیه را اجرایی کرد که یکی از کارهای مهم در راستای احیای دریاچه بود.
مصطفوی با اشاره به برنامه‌ریزی برای اجرای عزاداری محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: دستورالعمل این امر از طرف ستاد مدیریت و کنترل بیماری کرونا در کشور ابلاغ شده که امیدواریم با رعایت آنها ضمن بهره مندی از فیوضات معنوی عزاداری اباعبدالله الحسین (ع)، از شیوع بیماری نیز جلوگیری شود.
وی افزود: دشمنان اسلام و ایران منتظر شیوع قابل توجه بیماری کرونا در ایام محرم هستند تا آن را به عزاداری امام حسین (ع) وصل کنند که با همراهی مردم، این توطئه آنان خنثی خواهد شد.
وی با تاکید بر لزوم جلب همراهی مسوولان هیات های مذهبی و مداحان برای برگزاری هرچه بهتر و بهداشتی تر عزاداری محرم بیان کرد: مردم نیز باید کمک کنند تا مراسم عزاداری به نحو احسن با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود و این امر الگویی برای آیین های مختلف در جهان باشد.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی ادامه داد: زمان مراسم عزاداری در سال جاری به ۲ ساعت کاهش یافته و هرگونه پذیرایی در مراسم عزاداری محرم ممنوع شده که باید هیات های مذهبی در این خصوص اهتمام لازم را داشته باشند.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲:۲۴ ب.ظ

دیدگاه


4 × = سی شش