نماينده مردم اروميه در مجلس:

هروزیر ۴۰ مشاور دارد که معلوم نیست چه کاره اند

هروزیر ۴۰ مشاور دارد که معلوم نیست چه کاره اند

گروه خبر:نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت با کاهش هزینه های جاری خود درآمد حاصل از آن را صرف بهبود معیشت مردم کند. نادر قاضی پور با اشاره به افزایش هزینه های جاری دولت در بودجه ۹۶ گفت: با توجه به اینکه مردم در فشار اقتصادی قرار دارند و معیشت شان هدف قرار گرفته باید در تمام وزارتخانه ها کاهش هزینه های جانبی داشته باشیم.
نایب رئیس فراکسیون کارگری مجلس با تاکید براینکه مبلغ حاصل از کاهش هزینه های دولت را باید در بهبود معیشت مردم هزینه کنیم، تصریح کرد:‌ حقوق۸۴۰ هزارتومان برای یک کارگر حقوق بسیاری ناچیزی است،همچنان که مستمری ۵۰ هزارتومانی برای افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی همچون بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره)،مبلغ بسیار ناچیزی است و کفاف خرج زندگی آن ها را نمی دهد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتظار داریم دولت الگو بشود و زرق و برق ها را بزند، خاطرنشان کرد: متاسفانه هر وزیر در دفتر خود ۴۰ مشاور دارد که معلوم نیست کجاست ، چه می کند و خارج از تشکیلات ساختاری و سازمانی وارد دولت شده است.قاضی پور درگفت وگو با خانه ملت تاکید کرد: هر چه ساختار دستگاه دولت کاهش پیدا کرده و کوچک تر شود ،سالم تر خواهد بود و هرچه این ساختار و تشکیلات حجیم تر شده و افزایش یابد به مراتب فساد نیز در آن بیشتر خواهد شد.
گفتنی است؛ طبق لایحه بودجه سال ۹۶، دولت رقم هزینه‌های جاری را ۲۳۶ هزار میلیارد تومان پیشنهاد کرده است. این درحالی است که رقم هزینه‌های جاری دولت در سال ۹۱ کمتر از ۱۰۰ هزار میلیارد تومان بوده است. براین اساس هزینه‌های جاری دولت از سال ابتدایی تا آخرین سال فعالیت دولت یازدهم حدودا سه برابر شده است.
*احتمال وقوع مجدد انفجارهای تروریستی در ترکیه به دلیل سیاست‌های متناقض ترکیه در قبال تروریست‌ها
عضو کمیسیون امنیت ملی وو سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: احتمال وقوع مجدد انفجارهای تروریستی در ترکیه به دلیل سیاست‌های متناقض ترکیه در قبال تروریست‌ها وجود دارد. شهروز برزگر کلشانی در خصوص انفجارهای تروریستی اخیر در ترکیه، اظهار داشت: اتفاقات اخیر ترکیه را محکوم می‌کنیم، مخالف خشونت علیه بشریت در هر کجا که باشد هستیم، مخالف ترور و تروریسم بوده، هستیم و خواهیم بود.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: حتی اگر مخالفان ترکیه هم عامل این انفجارها باشند این شیوه مخالفت با حکومت ها را نفی هم میکنیم.
وی افزود: با توجه به سیاست‌های که ترکیه در پیش رو گرفته گرفته است برخلاف میل باطنی باید بگویم باز هم شاهد اینگونه حوادث خواهیم بود.نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی، افزود: با توجه به سیاست‌های دولت ترکیه که در پیش رو گرفته است همانند حمایت آنها از مخالفین در سوریه، سیاست تناقض گونه مبارزه با داعش و کودتای داخلی اینگونه انفجارات در ترکیه طبیعی است، ولی ما این گونه اقدامات تروریستی را محکوم می‌کنیم.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۸:۲۱ ق.ظ

دیدگاه


− سه = 3