هدف منتخبان انتخابات باید خدمت به مردم باشد

گروه خبر: امام جمعه ارومیه با بیان اینکه نامزد‌های انتخاباتی باید نتیجه انتخابات را پذیرفته و به رای مردم احترام بگذارند گفت: فرد منتخب باید تنها هدفشان خدمت بر مردم و رضایت الهی باشد.
به گزارش آراز آذربایجان، حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه ارومیه، ضمن تبریک ولات امام رضا (ع) اظهار داشت: شایسته است مراسمات جشن این دهه با شکوه برگزار شود چرا که وجود این بزرگوار مایه برکت برای ایران اسلامی است.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: مقام معظم رهبری همواره بر اهمیت مساله انتخابات و دقت در تایید صلاحیت‌ها تاکید و به دستگاه‌ها و نهادهای نظارتی بر لزوم توجه ویژه در انجام دادن وظیفه‌های خود سفارش کرده‌اند.
امام جمعه ارومیه بیان کرد: انتخابات فرصت عظیمی برای این مقصد مبارک است و ملت ما حاکمیت ملی خود را از طریق انتخابات تنفیذ و خون جدید به رگ‌های مدیریت کشور تزریق می‌کند و این فرصت عظیم با خون هزاران شهید به دست آمده پس بر همگان وظیفه است که پای صندوق‌های رای حاضر شوند.
وی با اشاره به اینکه مردم ایران در یک امتحان قرار دارند، تصریح کرد: لازم است به سخنان رهبرانقلاب توجه شود و باید بدانیم حضور در انتخابات علاوه بر انجام وظیفه یک تیر بر قلب دشمنان نظام و انقلاب اسلامی است.
قریشی با بیان اینکه نحوه تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا باید بر اساس اخلاق و شئونات نظام اسلامی باشد، گفت: اجرای کنسرت‌های موسیقی و رفتارهای نامتعارف برای تبلیغات و کسب رأی قابل قبول نبود.
وی تاکید: روز شنبه که نتایج انتخابات مشخص شد باید نتیجه را بپذیریم و به رای مردم احترام بگذاریم و فصل دوستی و برادری و خدمت به مردم آغاز شود.
وی بیان کرد: همچنین نامزد‌های انتخاباتی باید نتیجه انتخابات را پذیرفته و به رای مردم احترام بگذارند و فرد منتخب باید تنها هدفشان خدمت بر مردم و رضایت الهی باشد.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۳ ق.ظ

دیدگاه


پنج + = 9