نیروی انتظامی آمادگی کامل برای مقابله با هر توطئه دشمن را دارد

نیروی انتظامی آمادگی کامل برای مقابله با هر توطئه دشمن را دارد

آرازآذربایجان- فرمانده نیروی انتطامی گفت: در حال حاضر نیروی انتظامی آمادگی کامل برای مقابله و رویارویی با هر توطئه دشمن را دارد.
سردار اشتری پیش از ظهر چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی آذربایجان غربی اظهارداشت: امروز نیروی انتظامی آمادگی کامل برای مقابله و رویارویی با هر توطئه دشمن را دارد، حادثه دی ماه سال گذشته نمونه ای از آن بود که با همکاری موثر مردم تمامی توطئه های دشمن خنثی شد.
وی با بیان اینکه نیروی انتظامی پنج هزار شهید در راه مبارزه با ورود و توزیع موادمخدر و امنیت مرز هاو،… بعد از دفاع مقدس تقدیم کرده است خاطرنشان کرد: از افتخارات بسیار بزرگ ناجا است در تمام مرزها، روستا ها و شهرها برای برقراری امنیت حضور دارد.
سردار اشتری ادامه داد: امسال همچنان دشمن شکست خورده، در تلاش بود که بی ثباتی را به کشور بیارود اما با هوشیاری مردم تمامی توطئه های آنان بر ملا شد و مراسم ۱۳ آبان بسیار پر شکوه تر از سال های گذشته برگزار شد، چرا که نعمت امنیت یکی از نعمات بزرگ الهی است و مردم عزیز ما هوشیار بوده و ۲۲ بهمن امسال نیز با مشتی بزرگ، به دهن دشمن خواهیم کوبید.
فرمانده نیروی انتظامی در ادامه با بیان اینکه در شاخص هایی که در بحث امنیت عمومی در ناجا مطرح و ارزیابی می شود، استان آذربایجان غربی یکی از امن ترین استان های کشور است اضافه کرد: خون گرمی مردم این استان همیشه برای ما ثابت شده است ، از زمانی که گروهک های ضد انقلاب در منطقه حضور داشتند پایبندی به نظام و ولایت فقیه، مردمی پایه کار، دلسوز و شریفی هستند و ۱۲ هزار شهید سند این ادعاست.
سردار اشتری عنوان کرد: امروز به برکت خون شهیدان، حضور رزمندگان اسلام و بویژه مردم مرزنشین و غریور، انسجام مسئولان و هدایت های مقام معظم رهبری امنیت پایدار در استان برقرار است.
فرمانده نیروی انتظامی تاکید کرد: ما هیچ نقطه ای در اقصی نقاط کشور نداریم که مشکل امنیتی داشته باشد و این به برکت حضور مردم و اقتدار نیروهای مسلح و توانمندی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
وی افزود: این امنیت در حال حاضر به کل منطقه نیز تسری کرده است و اگر به کشورهای منطقه نگاهی بکنیم می بینیم که می خواستند این نا امنی و جنایات را به داخل کشور ما هم بکشانند اما آمریکا و ایادی آن در حیله های خودشان نیز دچار شکست شدند.
سردار اشتری گفت: بنابراین ما باید پاسدار این امنیت باشیم و امروز نیروی انتظامی افتخار می کند که پاسدار این امنیت مرز و بوم لست و هر کسی که در جمهوری اسلامی ایران زندگی می کند و به به حقوق دیگران تعدی نمی کند امنیتش محفوظ است.
وی اضافه کرد: سردار ناصر اصلانی یک نیروی مردمی و انقلابی هستند و از اقدامات موفق وی در این استان جای تشکر هست و همچنین سردار مسعود خرم نیا یکی از فرماندهان لایق، صبور، مردمی و با برنامه در کشور هستند و توفیقات خوبی در استان کردستان داشته اند که باید به مردم استان و مسئولین تبریک گفت که وی سکان دار امنیت این استان خواهند بود.
در پایان این مراسم از خدمات ارزنده سردار اصلانی تکریم و سردار خرم نیا بعنوان فرمانده انتظامی استان معرفی شدند.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱:۱۰ ب.ظ

دیدگاه


× 4 = چهار