نیروهای مسلح ۶۳ عنوان برنامه در طول دهه فجر در آذربایجان غربی اجرا می‌کنند

نیروهای مسلح ۶۳ عنوان برنامه در طول دهه فجر در آذربایجان غربی اجرا می‌کنند

آراز آذربایجان- معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: نیروهای مسلح ۶۳ عنوان برنامه در طول دهه فجر در آذربایجان غربی اجرا می‌کنند.
رهنگ تقی نجمی ظهر امروز در نشست تشریح برنامه‌های کمیته نیروهای مسلح و کمیته بسیج ستاد دهه فجر آذربایجان غربی اظهار داشت: در طول ایام‌الله دهه مبارکه فجر ۶۳ عنوان برنامه از سوی نیروهای مسلح در نقاط مختلف آذربایجان غربی به اجرا در می‌آید.
وی افزود: در مجموع در قالب برنامه‌های بزرگداشت چهل سالگی انقلاب اسلامی افزون بر ۲۰۰۰ مورد برنامه توسط کمیته نیروهای مسلح و کمیته بسیج در سطح استان به انجام می‌رسد.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: برنامه ریزی‌ها برای انجام این سلسله برنامه‌ها به گونهای‌ است که از ۱۲ بهمن و همزمان با سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) آغاز و با حضور حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن به اتمام می‌رسند.
نجمی افزود: در این ایام، چهل هزار پروژه محرومیت‌زدایی در سراسر کشور آغاز می‌شود که در آذربایجان غربی نیز این اتفاق خواهد افتاد و در شب ۲۲ بهمن نیز مراسم نورافشانی و مراسم بانگ الله‌اکبر نیز در سراسر استان برگزار خواهد شد.
به گفته وی ویزیت رایگان در کلیه مراکز درمانی وابسته به نیروهای مسلح استان در طول دهه فجر برای شهروندان از جمله خدماتی است که در طول ایام دهه فجر به انجام می‌رسند.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۰ ب.ظ

دیدگاه


دو + = 8