- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

نگاه حمایتی، رویکرد دولت در تعامل با بخش تولید است

Posted By admin On تیر ۲۶, ۱۴۰۱ @ ۴:۱۰ ب.ظ In اخبار ویژه,اقتصادی | No Comments

آراز آذربایجان،استاندار آذربایجان غربی گفت: نگاه حمایتی، رویکرد دولت و مدیریت استان در تعامل با بخش تولید است و این روند را با قدرت ادامه می دهیم.
محمدصادق معتمدیان روز یکشنبه در بازدید از سه واحد تولیدی در قالب یکشنبه های رفع موانع تولید در ارومیه افزود: با توجه به شرایط اقتصادی، نگاه همه مسوولان باید در راستای کمک به بخش صنعت باشد و در این راستا از ظرفیت های قانونی بیشترین استفاده صورت گیرد.
وی اضافه کرد: حضور در واحدهای تولیدی و صنعتی نیز در همین راستا بوده و یکشنبه های رفع موانع تولید نیز در راستای حمایت از واحدها راه اندازی شده است.
وی اظهار کرد: همه ما باید کمک کنیم تا چرخ تولید بچرخد و از رکود در این بخش نیز باید جلوگیری کنیم.
استاندار آذربایجان غربی توجه به بخش تولید را زمینه ساز ارتقای بخش اقتصادی دانست و ادامه داد: توجه به بخش تولید می تواند در رونق بخش های مختلف مرتبط و همچنین ارتقای اشتغال نیز بسیار موثر باشد.
در این بازدید، محمدصادق معتمدیان از واحدهای تولیدی بتن و قطعات بتنی، واحد تولیدی پانل های رادیاتور و همچنین ریخته گری چدن و تولیدکننده اقلام چدنی در شهرک صنعتی شماره ۳ ارومیه بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات این واحدها قرار گرفت.
یکشنبه های رفع موانع تولید، از پاییز سال گذشته توسط محمدصادق معتمدیان، استاندار آذربایجان غربی راه اندازی شده و هر هرهفته ۲ تا ۳ واحد دارای مشکل مورد بازدید قرار گرفته و در محل، مشکلات واحدها شنیده شده و در مورد رفع آنها تصمیم گیری می شود.
حدود ۳۰ هفته از برگزاری یکشنبه های رفع موانع تولید در آذربایجان غربی گذشته است.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d9%86%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%ad%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%aa%db%8c%d8%8c-%d8%b1%d9%88%db%8c%da%a9%d8%b1%d8%af-%d8%af%d9%88%d9%84%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%aa%d8%b9%d8%a7%d9%85%d9%84-%d8%a8%d8%a7-%d8%a8%d8%ae/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.