استاندار آذربایجان‌غربی:

نگاه حمایتی، رویکرد دولت در تعامل با بخش تولید است

نگاه حمایتی، رویکرد دولت در تعامل با بخش تولید است

آراز آذربایجان،استاندار آذربایجان غربی گفت: نگاه حمایتی، رویکرد دولت و مدیریت استان در تعامل با بخش تولید است و این روند را با قدرت ادامه می دهیم.
محمدصادق معتمدیان روز یکشنبه در بازدید از سه واحد تولیدی در قالب یکشنبه های رفع موانع تولید در ارومیه افزود: با توجه به شرایط اقتصادی، نگاه همه مسوولان باید در راستای کمک به بخش صنعت باشد و در این راستا از ظرفیت های قانونی بیشترین استفاده صورت گیرد.
وی اضافه کرد: حضور در واحدهای تولیدی و صنعتی نیز در همین راستا بوده و یکشنبه های رفع موانع تولید نیز در راستای حمایت از واحدها راه اندازی شده است.
وی اظهار کرد: همه ما باید کمک کنیم تا چرخ تولید بچرخد و از رکود در این بخش نیز باید جلوگیری کنیم.
استاندار آذربایجان غربی توجه به بخش تولید را زمینه ساز ارتقای بخش اقتصادی دانست و ادامه داد: توجه به بخش تولید می تواند در رونق بخش های مختلف مرتبط و همچنین ارتقای اشتغال نیز بسیار موثر باشد.
در این بازدید، محمدصادق معتمدیان از واحدهای تولیدی بتن و قطعات بتنی، واحد تولیدی پانل های رادیاتور و همچنین ریخته گری چدن و تولیدکننده اقلام چدنی در شهرک صنعتی شماره ۳ ارومیه بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات این واحدها قرار گرفت.
یکشنبه های رفع موانع تولید، از پاییز سال گذشته توسط محمدصادق معتمدیان، استاندار آذربایجان غربی راه اندازی شده و هر هرهفته ۲ تا ۳ واحد دارای مشکل مورد بازدید قرار گرفته و در محل، مشکلات واحدها شنیده شده و در مورد رفع آنها تصمیم گیری می شود.
حدود ۳۰ هفته از برگزاری یکشنبه های رفع موانع تولید در آذربایجان غربی گذشته است.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۲۶ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۴:۱۰ ب.ظ

دیدگاه


6 − یک =