- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

نیروهای مسلح پای عناصر ضدانقلاب را از منطقه ببُرند

Posted By admin On آبان ۲۹, ۱۳۹۹ @ ۱۱:۵۹ ق.ظ In اخبار ویژه,ارومیه,سیاسی | No Comments

گروه خبر: نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: نیروهای مسلح و وزیر کشور پای عناصر ضدانقلاب را از منطقه ببرند.
به گزارش آراز آذربایجان، وحید جلال زاده در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی، گفت: هفته گذشته سه نفر از نیروهای مجاهد مرزبانی، در درگیری با عناصر تروریستی و ضدانقلاب به درجه شهادت نائل شدند.
وی بیان کرد: از نیروهای مسلح و همچنین وزیر کشور به عنوان رئیس شورای امنیت کشور می‌خواهم که با برنامه‌ای راهبردی به این حملات در منطقه پایان دهند و پای ضدانقلاب را از منطقه ببرند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین از وزارت امور خارجه و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح می‌خواهم که در مذاکرات خود با مقامات عراق، آنان را مجاب کنند تا مسئولیت مرزهای خود را در منطقه اقلیم کردستان بپذیرند.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همچنین لازم است از پاسخ دندان شکن قرارگاه حمزه در برخورد با عناصر ضدانقلاب و همچنین از سربازان گمنام امام زمان (عج) به جهت برخورد با فساد تقدیر و تشکر کنم. وی از پاسخ دندان شکن قرارگاه حمزه در برخورد با ضدانقلاب تشکر کرد.
این نماینده مردم در مجلس یازدهم همچنین در تذکر به وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: ارومیه و استان آذربایجان غربی قطب کشاورزی است، اما وزیر جهاد کشاورزی با وجود تمام وعده های قبلی تاکنون به این منطقه سفر نکرده، اگر می گوییم این دولت به استعدادها و ظرفیت های داخلی بی توجه است، معنی آن وزیری است که از ابتدای انتصاب تاکنون به استانی که به وزارتخانه متبوع وی مربوط است، سفر نکرده است.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه وزیر جهاد کشاورزی هیچ توجهی به ظرفیت ۱۸ هزار میلیاردی حوزه کشاورزی در آذربایجان غربی ندارد، ادامه داد: من به رئیس جمهور نامه نوشته و تذکر دادم. کشاورزان ارومیه با مشکلاتی مانند افزایش قیمت نهاده، سم و کود و سیب های مانده در سردخانه روبرو هستند؛ ۸۰۰ هزار تن معادل ۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان در سردخانه استان دپو شده است.وی همچنین از سربازان گمنام امام زمان (عج) به دلیل برخورد و مبارزه با فساد و تبعیض تشکر کرد.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d9%86%d9%8a%d8%b1%d9%88%d9%87%d8%a7%d9%8a-%d9%85%d8%b3%d9%84%d8%ad-%d9%be%d8%a7%d9%8a-%d8%b9%d9%86%d8%a7%d8%b5%d8%b1-%d8%b6%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%82%d9%84%d8%a7%d8%a8-%d8%b1%d8%a7-%d8%a7%d8%b2-%d9%85/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.