وزير اطلاعات:

نوک پیکان اقدامات اطلاعاتی ما دشمنان نظام هستند نه نیروهای خودی

نوک پیکان اقدامات اطلاعاتی ما دشمنان نظام هستند  نه نیروهای خودی

گروه خبر: حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات با تاکید به اینکه نوک پیکان اقدامات اطلاعاتی ما دشمنان نظام هستند و نه نیروهای خودی، گفت: باید نیرو و توان خود را عاقلانه برای مقابله با دشمن و خدمت به جامعه وامت اسلامی خرج کنیم.
علوی که در مراسم معارفه مدیرکل اطلاعات استان آذربایجان غربی سخن می‌گفت، افزود: دستگاه اطلاعات کشور چشم و چراغ نظام جمهوری اسلامی است و به تعبیر رهبر معظم انقلاب عصر مجاهدت خاموش خدمت‌گزاری سربازان گمنام این نظام الهی است.
وزیر اطلاعات تاکید کرد:امروز بخش اعظم امنیت حاکم بر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نتیجه بار ایمانی مردم بزرگوار کشور است.
وی ضمن تاکید بر حرکت در مسیر و چارچوب شرع مقدس اسلام با الگو گیری از حضرت عبدالله الحسین (ع) افزود : باید با پیروی از اصول اخلاقی و محور قرار دادن اخلاق و قانون در کارها از خدمت به مردم به هیچ وجه فرو گذار نکنیم.
علوی یادآور شد که باید در چارچوب اخلاق قانون و شرع حرکت کنیم چرا که مسلمانیم و نمی‌توانیم خارج از چارچوب دستورات پیامبر اکرم (ص) عمل کنیم.
وزیر اطلاعات گفت: در اسلام اساس امنیت جامعه بر پایه فرهنگ و ایمان بنا نهاده شده است و در این صورت است که با توجه به فرهنگ و ایمان می‌توان به رشد و شکوفایی دست یافت.
وی با تاکید بر اهمیت سرمشق قرار دادن آموزه های حضرت عبدالله الحسین (ع) در امور مختلف توضیح داد : ماجرای عاشورا و کربلا از سه بار عاطفی احساس و عقلانی برخوردار است که می‌بایست کار عقلانی آن به طور جدی تقویت شود چرا که پیام عاشورا از این بار مهم نشات می‌گیرد.
علوی توجه به بار عقلانی عاشورا را سبب انتشار پیام گسترده آن دانست و ادامه داد در این صورت است که کربلا منحصر به یک مکان و عاشورا منحصر به زمان نخواهد شد و برای جهانیان الهام بخش فکری خواهد بود.
وزیر اطلاعات همچنین رعایت رفتار عاقلانی در پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی ایران را مورد تاکید قرارداد و افزود: در برخورد با دشمن باید عاقلانی رفتار کنیم و مذاکرات فعلی را طوری طراحی کنیم که جمهوری اسلامی ایران از حقوق بین‌المللی خود استفاده کامل کند تا در صورت عدم موفقیت به افکار عمومی جهانی ثابت کنیم یک قدرت و اراده زورگو نمی‌گذارد این نظام از حقوق مصرح در قوانین بین‌المللی خود دفاع کند.
*دستگاه اطلاعاتی از دستاوردها و معجزات نظام اسلامی است
استاندار آذربایجان غربی هم با تجلیل از تلاش و فداکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) در برقرار امنیت کامل در استان گفت : دستگاه اطلاعاتی کشور از دستاوردها و معجزات انقلاب اسلامی است. وحید جلال زاده افزود : دستگاه اطلاعاتی نظام مقدس جمهوری اسلامی، فخر الاسلام است و در طول ۳۴ سال پیروزی انقلاب اسلامی، کارنامه درخشانی را از خود نشان داده است.
وی اضافه کرد : آذربایجان غربی به جهت موقعیت خاص جغرافیایی و هم مرز بودن با سه کشور، دارای مؤلفه‌ها و شاخصه های خاص اطلاعاتی و امنیتی است.
جلال زاده ادامه داد: مسئولان اطلاعات استان آذربایجان غربی همواره از خبره‌ترین و کارآمدترین نیروهای دستگاه خود هستند و از خداوند متعال مسئلت داریم که مدیرکل جدید اطلاعات استان نیز در این مسئولیت خطیر ضمن تعامل و همکاری با دستگاه های اجرایی استان، در جهت تامین امنیت پایدار برای استان همچون مدیران قبلی این مجموعه عملکرد مطلوبی داشته باشند.
استاندار آذربایجان غربی اضافه کرد: شورای تامین استان نیز با همدلی و صمیمیت و با تشکیل جلسات منظم و مستمر عملکرد خوبی را در طول چهار سال گذشته داشته است که از زحمات و تلاش‌های اعضای این شورا قدردانی می‌کنم. جلال زاده تاکید کرد: در سایه تلاش نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی و همراهی و مشارکت بسیار خوب مردم، امنیت پایدار با محوریت مردم در مرزهای این سرزمین برقرار است.
در این مراسم، طی حکمی از سوی وزیر اطلاعات آقای صدر به عنوان مدیرکل جدید اطلاعات آذربایجان غربی معرفی و از زحمات و تلاش‌های هاشمی مدیرکل قبلی این مجموعه با اهدای لوح یادبود تقدیر شد.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۱۶ ق.ظ

دیدگاه


نُه − = 5