عضو شوراي اسلامي شهر اروميه:

نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی ارومیه ضروری است

نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی ارومیه ضروری است

گروه خبر: عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با انتقاد از وضعیت سیستم حمل و نقل عمومی، گفت: نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی باید با حساسیت تمام در دستور کار شهرداری قرار گیرد.
به گزارش آراز آذربایجان، عادل اعظم انهر با اشاره به ضرورت توجه به حوزه حمل و نقل عمومی در مجموعه مدیریت شهری، اظهار کرد: متاسفانه هم اکنون وضعیت وسایط حمل و نقل عمومی ارومیه در شرایط مطلوبی نیست و عمدتا فرسوده است.
وی با بیان اینکه ناوگان حمل و نقل عمومی ارومیه نیازمند نوسازی است، افزود: طبق پیش بینی ‌های انجام شده، برای ناوگان اتوبوسرانی ارومیه تزریق حداقل ۵۰ دستگاه اتوبوس نو ضروری است.
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه ادامه داد: نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی، ضمن کاهش آلودگی هوا و تسریع در جابجایی آرام و امن مسافرین، منظره نامناسب اتوبوس‌های فرسوده را نیز مرتفع خواهد ساخت.
وی همچنین از وضعیت نامناسب ایستگاه‌های اتوبوس نیز انتقاد کرد و یادآور شد: تجهیز ایستگاه‌ها و پوشش و محافظ مناسب برای آنها باید در دستور شهرداری قرار گیرد.
ناوگان حمل و نقل عمومی شهر ارومیه به شدت فرسوده شده و علاوه بر آلودگ هوای و کاهش رغبت مردم به استفاده از این ناوگان، منظر نامناسبی به شهر بخشیده است.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۰۹ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۸:۲۰ ق.ظ

دیدگاه


9 + = دوازده