نقش سوخت‌رسانی بی وقفه در شرایط کنونی بسیار حائز اهمیت است

گروه خبر: نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیر منطقه ارومیه، سوخت‌رسانی مطلوب به همه بخش‌های مصرف در شرایط کنونی با توجه گستردگی شیوع کرونا ویروس را یکی از ارکان مهم رضایتمندی مردم در این ایام عنوان کرد.
به گزارش آراز آذربایجان، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدسلمان ذاکر با اشاره به اهمیت سوخت‌رسانی در تحقق برنامه‌های دولت، اذعان کرد: در هر برنامه اقتصادی و اجتماعی که از سوی دولت اجرا می‌شود، نقش صنعت نفت در تحقق آن اثربخش است.
رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی به اجرای طرح‌ها و پروژه‌های مهم در امر سوخت‌رسانی به موقع در منطقه ارومیه اعم از سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی، طرح الکترونیکی کردن توزیع سوخت مایع (نفت سفید، نفتگاز و گاز مایع) اشاره کرد و گفت: این امر نشان از توجه ویژه به افزایش میزان رضایتمندی مردم است. مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه نیز گزارشی از عملکرد سوخت‌رسانی این منطقه و دشواری تامین و توزیع سوخت مصرف‌کنندگان در مناطق و روستاهای دورافتاده و سخت‌گذر ارائه داد.
احمد مجرد خاطر نشان کرد: از ابتدای امسال تا ۱۹ آبان بالغ بر ۹۱۶ میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی بنزین، نفت سفید، نفتگاز و نفتکوره در همه بخش‌های مصرف در مرکز و شهرهای شمال استان آذربایجان غربی تامین و توزیع شده است.
گفتنی است، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با کارکنان بخش‌های مختلف اداری نیز دیدار و گفتگو کرد و از زحمات کارکنان ستادی و عملیاتی انبارهای نفت و سوختگیری هواپیمایی ارومیه قدردانی کرد.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۸ ب.ظ

دیدگاه


هشت + = 11