- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

نقش سازمان‌های جاسوسی و تروریستی در اغتشاشات واضح است

Posted By admin On مهر ۴, ۱۴۰۱ @ ۳:۴۷ ب.ظ In اخبار ویژه,سیاسی | No Comments

آراز آذربایجان،دادستان انقلاب و عمومی ارومیه با اشاره به نقش گروهک‌های تروریستی در اغتشاشات اخیر، گفت: نقش سازمان‌های جاسوسی و تروریستی در اغتشاشات به وضوح قابل لمس است و دستگیری‌هایی نیز در این رابطه داشته‌ایم.
حسین مجیدی با بیان اینکه دخالت گروهک‌هایی همچون کموله، دموکرات و حتی داعش در اغتشاشات ثابت شده است، اظهار کرد: حتی فعالیت سازمان‌های جاسوسی وابسته به رژیم صهیونیستی در اتفاقات اخیر به وضوح قابل لمس است.
وی ادامه داد: حضور گروهک‌های تروریستی و بدخواهان مردم، همان افرادی که دستان‌شان به خون هزاران ایرانی آلوده است، در تجمعات اخیر مسلم است.
دادستان ارومیه با بیان اینکه هدف اصلی سازمان‌های جاسوسی و گروهک‌های تروریستی در اغتشاشات اخیر، اغفال نوجوان است، اضافه کرد: طبق گزارشات موثق، این افراد پس از نفوذ در بین نوجوانان و کشاندن آنان به خیابان‌ها، با قتل تعدادی از آنان در تلاش برای کشته سازی در تجمعات هستند.
وی از رسانه‌ها خواست تا با شفاف سازی اهداف پلید سازمان‌های جاسوسی و تروریستی، خانواده‌ها را در مراقبت از فرزندان خود حساس‌تر کنند.
مجیدی با اشاره به اینکه اکثر حاضرین در تجمعات اخیر افراد زیر ۱۸ سال بوده‌اند، گفت: دشمن پس از نا امیدی در گمراه کردن جوانان و فرهیختگان به دنبال سوء استفاده از احساسات نوجوانان برآمده است تا از این طریق اهداف شوم خود را علیه نظام اسلامی پیاده کند.
وی تاکید کرد: دشمنان نظام اسلامی به درجه‌ای از رذالت رسیده‌اند که از نوجوانان ۱۵ ساله را برای پیاده کردن اهداف خرابکارانه خود، سوء استفاده می‌کنند.
دادستان ارومیه با اعلام اینکه نظام قضایی روزانه خسارت‌های وارده به بیت المال توسط اغتشاشگران را ارزیابی می‌کند، یادآور شد: هزینه این خسارت‌های تحمیل شده به بیت المال از افراد خاطی و خانواده‌های آنان دریافت خواهد شد.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d9%86%d9%82%d8%b4-%d8%b3%d8%a7%d8%b2%d9%85%d8%a7%d9%86%e2%80%8c%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ac%d8%a7%d8%b3%d9%88%d8%b3%db%8c-%d9%88-%d8%aa%d8%b1%d9%88%d8%b1%db%8c%d8%b3%d8%aa%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%a7/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.