نقشه دسترسی دانش آموزان آذربایجان غربی به آموزش تدوین می شود

نقشه دسترسی دانش آموزان آذربایجان غربی به آموزش تدوین می شود

گروه خبر:مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی عنوان کرد در شرایط کنونی، نقشه چگونگی دسترسی دانش آموزان به آموزش در مناطق ۲۴ گانه استان تدوین و عملیاتی می شود.
به گزارش آراز آذربایجان، جلسه شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان پیرامون آمادگی برای بازگشایی مدارس در محل سالن اندیشه اداره کل برگزار شد.
ابراهیم محمدی در این جلسه بر انتخاب و انتصاب مدیران بر اساس شایستگی و با رعایت ضوابط تاکید کرد و افزود: با توجه به تعطیلی مدارس در ایام ثبت نام و به منظور تسریع در فرآیند ثبت نام، افزایش روزهای ثبت نام در هفته به سه روز از طریق وزارت متبوع در حال پیگیری است.
وی خاطرنشان کرد: فرآیند نقل و انتقال و سازماندهی معلمان پیش از آغاز سال تحصیلی باید به پایان برسد.محمدی با تاکید بر لزوم آماده بودن محتوای آموزشی برای سال تحصیلی آینده در شرایط کرونایی گفت: نقشه دسترسی دانش آموزان به آموزش در قالب تفاهم نامه با مناطق ۲۴ گانه استان و به منظور استخراج روشهای آموزش اعم از آموزش مجازی، حضوری و یا ارائه جزوات تدوین و عملیاتی خواهد شد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: رعایت پروتکل های بهداشتی در بازگشایی مدارس اولویت آموزش و پرورش خواهد بود.وی با بیان اینکه بازرسی از فرآیند ثبت نام مدارس در دستور کار قرار دارد؛ ادامه داد: در هنگام ثبت نام تنها هزینه کتاب و بیمه دریافت می شود و اخذ شهریه در هنگام ثبت نام مدارس ممنوع است و با متخلفین برخورد خواهد شد.
این مقام مسئول در ادامه بر برگزاری با کیفیت دوره های آموزش معلمان پیش از آغاز سال تحصیلی و توزیع به موقع کتب درسی تاکید کرد.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲:۱۱ ب.ظ

دیدگاه


هفت − 5 =