دادستان ديوان محاسبات کشور:

نظارت مناسبی بر هزینه کرد بودجه دریاچه ارومیه نشده است

نظارت مناسبی بر هزینه کرد بودجه دریاچه ارومیه  نشده است

گروه خبر: دادستان دیوان محاسبات کشور گفت: از لحاظ توجه بودجه ای، برای احیای دریاچه ارومیه توجه خوبی شده و بودجه کافی اختصاص داده شده اما نظارت خوبی بر بودجه و هزینه کرد آن نشده است.
به گزارش آراز آذربایجان،علی کامیار در جلسه هماهنگی مصوبات دیوان محاسبات آذربایجان غربی که در سالن جلسات اداره کل برگزار شد، افزود: تاکنون ۱۲هزار میلیارد تومان از طریق دیوان محاسبات از بخش صنعت در حوزه معادن وصول شده که ۱۵درصد از این میزان وصول شده به استان های دارای معدن برگشت داده می شود.
کامیار با اشاره به اینکه مسئله دریاچه ارومیه موضوعی بخشی نیست، تصریح کرد: مسئله احیای دریاچه ارومیه مسئله ای ملی و فراملی است و محیط زیست و زندگی میلیون ها نفر را تحت تاثیر گذاشته است. وی خاطر نشان کرد: از لحاظ توجه بودجه ای، برای احیای دریاچه ارومیه توجه خوبی شده و بودجه کافی اختصاص داده شده اما نظارت خوبی بر بودجه و هزینه کرد آن نشده است.کامیار خاطر نشان کرد: اقدامات بین المللی در خصوص احیای دریاچه ارومیه می تواند اثر گذار باشد اما متاسفانه تحریم ها در این حوزه نیز تاثیر گذاشته است. دادستان دیوان محاسبات کشور اظهار کرد: آذربایجان غربی زمانی می تواند در همه حوزه ها پیشرفت کند که از همه پتانسیل ها و ظرفیت های آن بهره مند شویم.ی یاد آور شد: تورم بالا در استان و قرار گرفتن در رتبه ۲۹ کشوری نشان می دهد انگونه که باید در این استان کار نشده است.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۱۳ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۸:۵۶ ق.ظ

دیدگاه


− یک = 7