نظارت‌هوشمندانه مجلس‌بر مذاکرات‌هسته‌ای

نظارت‌هوشمندانه مجلس‌بر مذاکرات‌هسته‌ای

گروه خبر:نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی گفت: وکلای ملت در مجلس شورای اسلامی بر مذاکرات هسته‌ای نظارت هوشمندانه و جدی دارند.
به گزارش جهان؛ موید حسینی صدرنماینده مردم خوی و چاه بهار در مجلس امروز در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: آحاد جامعه اخبار مربوط به این نشست و مذاکرات را به طور مستمر پیگیری کرده و نتایج آن برای عموم هم‌وطنان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.
وی با اظهار اینکه مذاکرات هسته‌ای تا این نقطه با جدیت و پشتکار مضاعف توسط تیم مذاکره‌کننده دنبال شده است، ادامه داد: نشست‌های مربوط به این موضوع تاکنون با هوشمندی رو به جلو بوده، به طوری که منویات مقام معظم رهبری لحاظ شده است.
این مدرس دانشگاه با بیان اینکه مذاکرات تا این لحظه مورد تایید رهبر معظم انقلاب قرار گرفته، خاطرنشان کرد: بنابراین باید به نتایج حاصل از مذاکرات و آینده نشست‌ها بیش از پیش امیدوار و با خوش‌بینی برای فرا رسیدن موعد بعدی نشست‌ منتظر بود.
حسینی‌صدر با اشاره به اینکه تا این لحظه جایی برای نگرانی پیرامون این مسئله دیده نمی‌شود، گفت: به هر جهت باید این موضوع اساسی را در نظر گرفت؛ مجلس شورای اسلامی از اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع می‌کند، پشتیبانی از کلیت نظام برای وکلای مردم در اولویت است.
نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در مذاکرات بر روی راهبرد »برد ـ برد« تمرکز شده است، خاطرنشان کرد: بنابراین به این مسئله نگاه توام با منفی‌بافی و نگرانی نداشته و نداریم، اما با هوشیاری چگونگی پیشبرد امور را رصد می‌کنیم.
وی نداشتن دیدگاه منفی به مذاکرات، نبود نگرانی نسبت به نتیجه مذاکرات و نظارت بر گفت‌وگوها توأم با هوشیاری را رویکرد و جهت‌گیری اصلی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برشمرد.
این مدرس دانشگاه اظهار داشت: برای سرافراز بیرون آمدن دولتمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از این عرصه به معنای واقعی امیدوار بوده و در برهه‌های مختلف از هیچ کمک فکری دریغ نخواهیم نکرد.
وی خاطرنشان کرد: ملت و کارگزاران نظام از تجربیات زیادی برخوردار هستند، چراکه در طول سال‌های بعد از پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی از فراز و نشیب‌ و بحران‌های مختلف سیاسی اقتصادی و… عبور کرده‌اند.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۶:۳۸ ق.ظ

دیدگاه


3 × = نُه