نماينده مردم اروميه در مجلس:

نشنیدن مطالبات و مشکلات مردم به اصل نظام آسیب می رساند

نشنیدن مطالبات و مشکلات مردم به اصل نظام  آسیب می رساند

گروه خبر:عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه مردم، مطالبات و مشکلاتی دارند که مسوولین باید وقتی را برای شنیدن این مطالبات مردم، اختصاص دهند گفت : نشنیدن مطالبات و مشکلات مردم به اصل نظام آسیب خواهد ‌رساند.
به گزارش آرازآذربایجان ، روح‌الله حضرت پور با تاکید بر لزوم توجه مسوولین به مساله صداقت، اظهار کرد: رعایت صداقت جزو تاکیدات اصلی اسلام است اما متاسفانه بعضا شاهد هستیم که بخشی از مسوولین به آن پایبند نیستند. سردار سلیمانی را می‌توان نمونه بارز صداقت دانست؛ زیرا با وجود اینکه ارتباط زیادی با مردم نداشتند ولی جامعه به این اطمینان رسیده بود که سردار سلیمانی در رفتار و ارتباط با مردم، صداقت کامل داشته بنابراین با حضور گسترده در مراسم تشییع، پاداش صداقت ایشان را دادند.
او در ادامه افزود: مردم، مطالبات و مشکلاتی دارند که مسوولین باید وقتی را برای شنیدن این مطالبات مردم، اختصاص دهند چراکه بحث حل شدن یا نشدن این مشکلات، بخشی از موضوع ارتباط مسوولین با مردم است و مساله مهمتر این است که مسوولین باید در هر صورت به این خواسته‌ها گوش دهند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید براینکه فاصله بین مردم و مسوولین به اصل نظام آسیب می‌رساند، گفت: ما مسولین باید به این فکر کنیم که در کنار مردم، با صداقت رفتار کنیم و اگر اشتباهی هم مرتکب شدیم، جرات گفتن حقیقت به مردم را داشته باشیم.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دوری مسوولین از مردم تبعاتی دارد و با توجه به جایگاهی که مسوولین در کشور دارند، قطعا این فاصله، به اصل نظام آسیب می‌رساند. بنابراین ما مسوولین باید به این فکر کنیم که در کنار مردم، با صداقت رفتار کنیم و اگر کار نادرستی هم مرتکب شدیم، جرات گفتن حقیقت به مردم را داشته باشیم.
حضرت پور در پایان خاطرنشان کرد: در حادثه سقوط هواپیما هم دیدیم که سردار حاجی زاده در نشست خبری گفتند که حاضر بودند بمیرند اما این اتفاق رخ نمی‌داد؛ یعنی اگر دیگران هم این اشتباه را مرتکب شده بودند، سردار حاجی زاده، همه تقصیرات را به عهده گرفت. بنابراین فاصله بین مردم و مسوولین باید کم شود و لازمه آن صداقت است؛ البته این صداقت باید نهادینه شود و اینگونه نباشد که فقط در آستانه انتخابات بر طبل صداقت و راستگویی بکوبیم.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۴ ق.ظ

دیدگاه


4 − یک =