نماينده مردم اروميه در مجلس :

نامزدها سرنوشت روشن نظام اشتغال و ازدواج جوانان را نوید دهند

نامزدها سرنوشت روشن نظام اشتغال و ازدواج جوانان را نوید دهند

گروه خبر:نماینده مردم ارومیه در مجلس با اشاره به اظهارات نامزدهای انتخابات در اولین مناظره تلویزیونی، گفت: نامزدهای انتخابات انسانند و انسان هم روی موج تبلیغات، زیاده‌روی می‌کند. نادر قاضی‌پور گفت: نامزدها به عنوان رجال سیاسی باید از شعار دادن و پرداختن به گذشته دیگران به شدت پرهیز کنند؛ در عوض آینده و سرنوشت روشن نظام، رونق و صادرات تولیدات ایرانی و اشتغال و ازدواج جوانان را نوید دهند.
این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه مردم ایران هوشیارتر از مسئولان نظام هستند و در مقاطع حساس به کمک نظام می‌آیند، گفت: پیش‌بینی می‌شود حضور مردم در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پررنگ‌تر از انتخابات ۹۲ باشد. هر قدر مشارکت مردم پای صندوق‌های رای بیشتر باشد موقعیت جمهوری اسلامی در مجامع منطقه‌ای و بین‌المللی محکم‌تر می‌شود. اگر فقط ۸۰ درصد واجدان شرایط در انتخابات پیشرو مشارکت داشته باشند صلابت نظام جمهوری اسلامی در میان دوستان و دشمنان بیش از گذشته تقویت می‌شود.
وی خطاب به نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری توصیه کرد: از نامزدهای ریاست جمهوری می‌خواهم به خطوط قرمز نظام وارد نشوند و یکدیگر را تخریب نکنند، به جای آن در قالب برنامه به مردم نوید زندگی بهتر، رونق اقتصادی و تسهیل اشتغال و ازدواج را بدهند. از مردم آذربایجان هم می‌خواهم در ۲۹ اردیبهشت ماه با شعور سیاسی و حضور حداکثری، رییس‌جمهوری خوب و اعضای شورای شهری با کفایت و لیاقت را انتخاب کنند. اسلام، رهبر و خاک‌مان را باید دوست داشته باشیم.
به گفته نماینده مردم ارومیه در مجلس، مناظره‌های تلویزیونی برای نامزدها صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و موجب تحریک بخشی از بدنه اجتماعی که تصمیم ندارد در انتخابات شرکت کند، می‌شود.
این نماینده اصولگرای مجلس با اشاره به اظهارات نامزدهای انتخابات در اولین مناظره تلویزیونی، گفت: نامزدهای انتخابات انسانند و انسان هم روی موج تبلیغات، زیاده‌روی می‌کند. نامزدها به عنوان رجال سیاسی باید از شعار دادن و پرداختن به گذشته دیگران به شدت پرهیز کنند و در عوض آینده و سرنوشت روشن نظام، رونق و صادرات تولیدات ایرانی و اشتغال و ازدواج جوانان را نوید دهند.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۵:۴۳ ق.ظ

دیدگاه


5 × = بیست پنج