وزير ورزش و جوانان در اروميه:

میزبانی شایسته ارومیه مایه آبروی داری کشور شد

میزبانی شایسته ارومیه مایه آبروی داری کشور شد

گروه خبر: وزیر ورزش و جوانان در ارومیه با بیان اینکه میزبانی شایسته ارومیه مایه آبروی داری کشور شد گفت: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ارومیه هفته دولت افتتاح می شود.
به گزارش آرازآذربایجان ، سلطانی فر با بیان اینکه همه ارزیابی های ما نشان از عشق و علاقه مردم ارومیه به والیبال دارد که مایه آبروی داری کشورمان شده است، اظهار داشت: باتوجه به علاقه مندی بسیار زیاد مردم ارومیه به والیبال برگزاری این مسابقات بسیار مشکل بود که خدا را شکر با همکاری همه عوامل استان و نیروی انتظامی, ارومیه میزبانی شایسته برای این مسابقات بود.
وی به روند اجرای پروژه استادیوم فوتبال ۱۵ هزار نفره ارومیه اشاره کرد که قول داده شد تا شهریور ماه امسال این استادیوم به بهره برداری برسد، ادامه داد: امید است با افتتاح این استادیوم تیم های فوتبال این استان بتوانند در لیگ های کشور و لیگ برتر حضور پیدا کنند.
وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد:۴۰ پروژه ورزشی نیمه کاره در سطح استان آذربایجان غربی وجود دارد که همه تلاشمان بر این است که بتوانیم تا پایان کار دولت دوازدهم آنها را به بهره برداری برسانیم و در اختیار مردم و جوانان این استان قرار دهیم.
این در حالیست که مجمع انتخاباتی ریاست هیئت والیبال آذربایجان غربی با ارسال نامه‌ای مکتوب از سوی فدراسیون والیبال لغو گردید.
کیومرث ایراندوست معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی ضمن تایید این خبر گفت: “پیش از این اعلام شده بود که مجمع انتخاباتی ریاست هیئت والیبال ۲۷ خرداد برگزار خواهد شد اما با توجه به حجم کاری بالا به دلیل میزبانی از هفته سوم لیگ ملت‌ها، از سوی فدراسیون والیبال نامه‌ای مکتوب به اداره ورزش و جوانان ارسال شد که در آن نامه ضمن تقدیر از عملکرد ارومیه در میزبانی هفته سوم لیگ ملت‌ها دستور لغو برگزاری مجمع انتخاباتی و انتقال آن به زمان دیگری داده شد.” همچنین در این نامه تاریخ بعدی برگزاری مجمع انتخاباتی ریاست هیئت والیبال آذربایجان غربی اعلام نشده است. نکته جالب آنکه بنابر برخی اخبار غیر رسمی دلیل لغو برگزاری مجمع انتخاباتی ریاست هیئت والیبال آذربایجان غربی ارسال نامه‌ای از سوی دو تن از کاندیداها بوده است.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۰ ق.ظ

دیدگاه


1 + = پنج