رييس دانشگاه علوم پزشکي آذربايجان‌غربي:

میزان مرگ ومیر بر اثر بیماری کرونا در استان افزایش یافته است

میزان مرگ ومیر بر اثر بیماری کرونا در استان افزایش یافته است

گروه خبر:رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی آذربایجان‌غربی گفت: میزان مرگ و میر بر اثر بیماری کرونا در استان افزایش یافته است در این راستا بحث خود مراقبتی و فاصله‌گذاری اجتماعی باید جدی گرفته شود و در صورت امکان از کولرهای گازی در گردهمایی‌های استفاده نشود چرا که باعث چرخش ویروس در محیط می‌شود.
آقازاده خاطرنشان کرد:تعداد ۵۹۳ بیمار مبتلا به سندروم حاد تنفسی در مراکز درمانی آذربایجان‌غربی بستری شدند که ۲۸۵ نفر از این افراد به طور قطع مبتلا به بیماری کرونا و ۳۰۸ نفر مشکوک به کرونا هستند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی آذربایجان‌غربی ، با اشاره به آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در آذربایجان‌غربی اظهار داشت: تعداد ۵۹۳ بیمار مبتلا به سندروم حاد تنفسی در مراکز درمانی آذربایجان‌غربی بستری شدند که ۲۸۵ نفر از این افراد به طور قطع مبتلا به بیماری کرونا و ۳۰۸ نفر مشکوک به کرونا هستند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی آذربایجان‌غربی با اشاره به تعداد بیماران بستری در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان تصریح کرد: تعداد ۱۴۹ بیمار در بخش آی‌سی‌یو مراکز درمانی استان بستری شدند که تعداد ۴۷ نفر از این بیماران به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی آذربایجان‌غربی با اشاره به آمار بیماران بستری شده در عرض یک روز اعلام کرد: در عرض یک روز تعداد ۱۱۵ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری شدند که بیشترین آمار مربوط به ارومیه، ۴۰ نفر، بوکان ۱۰ نفر، خوی ۲۴ نفر، هفت نفر سلماس، ۱۰ نفر میاندوآب بوده است.
آقازاده خاطرنشان کرد: میزان مرگ میر بر اثر بیماری کرونا در استان افزایش یافته است در این راستا بحث خود مراقبتی و فاصله‌گذاری اجتماعی باید جدی گرفته شود و در صورت امکان از کولرهای گازی در گردهمایی‌های استفاده نشود چرا که باعث چرخش ویروس در محیط می‌شود.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۹:۲۹ ق.ظ

دیدگاه


هشت − = 3