موضوع آتش نشانی در عمران شهری آذربایجان غربی بیشتر مورد توجه باشد

موضوع آتش نشانی در عمران شهری آذربایجان غربی بیشتر مورد توجه باشد

آراز آذربایجان- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: موضوع آتش نشانی و احتمال ورود نیروهای این حوزه در زمان وقوع حوادث و آتش سوزی به معابر درون شهری و ساختمان ها در ساخت و سازهای شهری استان، کمتر مورد توجه است.
آیدین رحمانی روز چهارشنبه در آیین صبحگاه مشترک و رژه خودرویی سازمان آتش نشانی ارومیه افزود: انتظار می‌رود تدابیر شهری به‌گونه‌ای باشد تا توانمندی آتش‌نشانان افزایش یافته و از تلفات احتمالی جانی و مالی جلوگیری شود.
وی تأمین و بروزرسانی تجهیزات آتش‌نشانی را نیز در ارائه خدمات بهتر این سازمان بسیار مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: متأسفانه بهره‌مندی استان از ارزش افزوده مالیاتی بسیار کم است که اگر افزایش یابد می‌توان در این حوزه نیز شاهد تحولات خوبی بود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به اقدامات خوب انجام شده در راستای بهبود وضعیت نیروی انسانی آتش نشانی در استان بیان کرد: با وجود کمبودها و نواقص به‌ویژه کمبود نیروی انسانی در سالیان گذشته آزمون‌هایی برای جذب نیروهای آتش‌نشان برگزار شده که ۲۱۰ نفر در استان جذب شده‌اند و از این رقم، ۸۵ نفر در شهر ارومیه در حال فعالیت هستند.
رحمانی با تبریک روز آتش نشانی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش‌نشان اضافه کرد: روحیه ایثار و از خود گذشتگی آتش‌نشانان، آنان را هم‌ردیف رزمندگان دفاع مقدس قرار داده است.
وی با اشاره به آتش‌سوزی پارک جنگلی قوشچی و کارخانه کارتن سازی طی هفته های اخیر گفت: آتش‌نشانان با روحیه جهادی خود در همه حال برای عموم قابل احترام و مقدس هستند.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۰۷ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱:۵۸ ب.ظ

دیدگاه


سه − 1 =