مهاجم همیاری آذربایجان غربی رکورد ۷ گل در یک مسابقه را ثبت کرد

مهاجم همیاری آذربایجان غربی رکورد ۷ گل در یک مسابقه را ثبت کرد

آرازآذربایجان-مهاجم تیم فوتبال بانوان همیاری آذربایجان غربی با به ثمر رساندن ۷ گل توانست رکورد گلزنی در یک بازی را افزایش دهد.
هدیه حسن‌زاده مهاجم تیم همیاری در برابر تیم آذرخش تهران موفق شد ۷ گل به ثمر برساند و یک رکورد بزرگ را از خود به‌جای بگذارد.
۷ گلی که این بازیکن به ثمر رساند تا به حال نیز در مسابقات لیگ برتر آقایان در کشور به چشم نخورده است.
هدیه حسن‌زاده در ابتدای فصل به سبب بی‌تدبیری مسئولان شهری ارومیه بدون تیم مانده بود و حتی حاضر نبود در تیم شهر دیگری بازی کند.
به هر حال تیم فوتبال همیاری ارومیه بسته شد و این بازیکن به تمامی مردم ایران و زادگاهش و به ویژه به مسئولان شهر ارومیه ثابت کرد که او استعدادی در رشته فوتبال دارد که خیلی از فوتبالیست‌های مرد از آن برخوردار نیستند.
تیم همیاری ارومیه با مشکلات زیادی از جمله بی‌تدبیری مسئولان ورزشی شهر ارومیه و مشکلات مالی دست‌وپنجه نرم می‌کند.
شاید این ۷ گل تلنگری به مسئولان شهر ارومیه باشد که بدانند چه بر سر استعدادهای این شهر آورده‌اند و اگر از ابتدا به این تیم بها داده می‌شد بی‌شک در رتبه نخست جدول لیگ برتر بانوان بود.
بدون شک این بازیکن سرمایه‌ای بزرگ برای تیم ملی فوتبال بانوان است تا بتواند در مسابقات پیش رو برای کشورمان به همراه سایر بازیکنان افتخار آفرینی کند.
حسن‌زاده نیم فصل نخست دفاع و هافبک بازی کرده بود و فقط در ۲ بازی آخر در پست مهاجم بازی کرد که موفق شد ۲ گل به ثمر برساند و پس از آن نبوغ و هوشیاری خود را در نیم فصل دوم به مربیان و مسئولان شهری ارومیه ثابت کرد.
رکورد بیشترین گل در یک دیدار در لیگ برتر بانوان در دست مریم رحیمی بازیکن شهرداری بم بود که موفق شده به ۵ گل در یک بازی به ثمر رساند.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۸:۳۳ ق.ظ

دیدگاه


− شش = 2