- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

منع عبور و مرور در ارومیه و۴ کلانشهر در ایام تعطیلی ماه صفر

Posted By admin On مهر ۲۴, ۱۳۹۹ @ ۱۰:۱۵ ق.ظ In اجتماعی,اخبار ویژه,سیاسی | No Comments

گروه خبر: وزیر بهداشت گفت: رئیس‌جمهور با منع عبور و مرور و محدودیت رفت و آمد در ? کلانشهر تهران، کرج، مشهد، اصفهان و ارومیه در روزهای تعطیلی پایان ماه صفر موافقت کردند.
به گزارش آراز آذربایجان، سعید نمکی وزیر بهداشت در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: موج سوم کرونا خیلی از قسمت‌های کشور را گرفتار کرده است. ما با بررسی‌هایی که روی ویروس کرونا کردیم، این ویروس دچار یک تغییرات جهشی شده است.
نمکی افزود: هنوز مشخص نیست این جهش‌ها در بیماری‌زایی ویروس چقدر افزایش پیدا کرده است ولی سرعت عملش در سرعت انتشار و گرفتار کردن جمعیت بیشتر، افزایش یافته است.
وی با تاکید بر اینکه جهش‌های جدید کرونا زنگ خطری برای کشور است، گفت: با تشدید شرایط فعلی، امیدواریم با تعیین جرائم برای جمعیتی که مراعات نمی‌کردند و حقوق دیگران را مورد تهدید قرار می‌دادند، موفق باشیم.
وزیر بهداشت در ادامه تصریح کرد: من روز گذشته از رئیس‌جمهور درخواست کردم تا اجازه دهند در ? شهر مهم کشور مثل تهران، کرج، اصفهان، مشهد و ارومیه، که میزان شیوع بالاست و ممکن است گرفتاری‌های بدتر از این برایمان پیش بیاید، در سه روز تعطیلی پیش‌رو منع عبور و مرور و محدودیت رفت و آمد را اعمال کنیم.
نمکی افزود: رئیس‌جمهور بلافاصله با این درخواست موافقت و بلافاصله هم به دستگاه‌های ذیربط ابلاغ کرد. امیدوارم با اجرای این طرح بتوانیم، در این سه روز تعطیلی بعنوان یک کار جدید در کاهش ترددها و محدودیت‌های جدید ترافیکی، در راستای کاهش بیماری گام‌هایی را برداریم.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d9%85%d9%86%d8%b9-%d8%b9%d8%a8%d9%88%d8%b1-%d9%88-%d9%85%d8%b1%d9%88%d8%b1-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d8%b1%d9%88%d9%85%d9%8a%d9%87-%d9%884-%da%a9%d9%84%d8%a7%d9%86%d8%b4%d9%87%d8%b1-%d8%af%d8%b1-%d8%a7/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.