معاون عمراني استاندار آذربايجان غربي:

منطقه ویژه اقتصادی خوی راه اندازی می‌شود

منطقه ویژه اقتصادی خوی راه اندازی می‌شود

گروه خبر: معاون عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: منطقه ویژه اقتصادی خوی راه اندازی می‌شود.
دکتر بهادری در مراسم معارفه شهردار شهر فیرورق خوی اظهار کرد:شهر فیرورق از پتانسیل بسیار بالایی برای تبدیل شدن به قطب گردشگری برخوردار است.
وی بابیان اینکه ترکیه به عنوان همسایه ما توانسته به موفقیت‌های بزرگی در زمینه‌های گردشگری و جذب توریست دست پیدا کند تصریح کرد:باید با همدلی، همگرایی و هم‌سویی مردم و مسئولان بتوانیم ظرفیت‌های بالقوه مناطق را به بالفعل تبدیل کنیم که با شناختی که از عملکرد شهرداران خوی و فیرورق دارم این مهم دست یافتنی است.
بهادری وجود منطقه آزاد تجاری ماکو و منطقه ویژه اقتصادی سلماس را از فرصت‌های مهم استان برشمرد و گفت:منطقه ویژه اقتصادی خوی نیز راه اندازی می‌شود.
بهادری همچنین از مهار تورم ۴۳ درصدی توسط دولت خبر داد و گفت : با اقدامات و تلاش‌های انجام شده توسط دولتمردان این میزان تا پایان سال به ۲۵ درصد خواهد رسید.
حجت الاسلام شکوری نیز با انتقاد از تخریب بی رویه باغات سرسبز شهر فیرورق اظهار کرد:باید با ارایه طرح تفصیلی گردشگری فیرورق جلوی این تخریبات بی رویه گرفته شود.
وی زیبایی شهر توریستی فیرورق را به قطعه‌ای از بهشت توصیف کرد.
حاجی حسینلو رییس شورای شهر گردشگری فیرورق نیز در این مراسم با اشاره به جایگاه گردشگری فیرورق اظهار کرد:کمبود آب، نبود درمانگاه شبانه روزی، وجود مدارس فرسوده و نبود سالن ورزشی بانوان از عمده مشکلات این شهر توریستی است. وی از نیمه کار ماندن و بلاتکلیفی تنها سوله ورزش فیرورق در مدت ۱۸ سال انتقاد کرد.
در پایان مراسم حسن نصرالله پور به عنوان شهردار جدید شهر توریستی فیرورق معرفی شد.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۲۳ فروردین ۱۳۹۳ ساعت ۹:۲۱ ق.ظ

دیدگاه


− چهار = 5