- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

منابع مازاد بانک‌های آذربایجان‌غربی صرف حمایت از تولید شود

Posted By admin On فروردین ۲۲, ۱۳۹۹ @ ۲:۱۲ ب.ظ In اخبار ویژه,اقتصادی | No Comments

گروه خبر: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: ۶ هزار میلیارد تومان منابع مازاد بانکی با سود ۱۸ درصد به عنوان سهم استان در بانک‌ها موجود است که نظام بانکی باید در اخذ این منابع و تخصیص آن به بخش تولید اهتمام جدی داشته باشد.
به گزارش آرازآذربایجان، بهنام شهدی در جلسه تنظیم بازار و کمیته اقتصادی ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا در آذربایجان‌غربی افزود: باید بیشترین بهره‌برداری از منابع مازاد بانکی استان برای حمایت از تولید صورت گیرد.
وی ادامه داد: طبق قانون برنامه ششم توسعه بانک‌های غیرتخصصی نیز باید ۱۵ درصد از منابع خود را صرف پرداخت تسهیلات به بخش کشاورزی کنند.
وی بیان کرد: این امر به درستی انجام نمی‌شود و انتظار می‌رود بانک های غیرتخصصی در اجرای این موضوع در آذربایجان‌غربی که ظرفیت‌های ویژه کشاورزی دارد، به درستی عمل کنند.معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به ذخیره اقلام مورد نیاز در استان گفت: با همکاری دستگاه‌های مسوول اقلام اساسی مردم به طور کامل ذخیره‌سازی شده و مشکلی از این بابت وجود ندارد.شهدی افزود: اقلام سلامت محور برای مدیریت بیماری کرونا نیز از وضعیت قابل قبولی در آذربایجان‌غربی برخوردار است.امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال جهش تولید نامگذاری شده و معظم له بر تلاش همگانی برای ارتقای شاخص های بخش تولید تاکید فرموده اند.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d9%85%d9%86%d8%a7%d8%a8%d8%b9-%d9%85%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%af-%d8%a8%d8%a7%d9%86%da%a9%e2%80%8c%d9%87%d8%a7%d9%8a-%d8%a2%d8%b0%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d9%8a%d8%ac%d8%a7%d9%86%e2%80%8c%d8%ba%d8%b1%d8%a8/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.