- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

ممنوعیت انتقال آب زرینه‌رود برای مصارف صنعتی آذربایجان شرقی

Posted By admin On آذر ۱۶, ۱۳۹۲ @ ۹:۴۱ ق.ظ In اجتماعی | No Comments

گروه خبر: نماینده مردم میاندوآب، شاهین‌دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی گفت: باید سریعا ممنوعیت انتقال آب زرینه‌رود برای مصارف صنعتی آذربایجان شرقی اعلام شود.
حجت‌الاسلام روح‌الله بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار آراز آذربایجان اظهار داشت: مردم شاهین‌دژ از لحاظ تامین آب شرب با مشکل جدی مواجه هستند.
وی افزود: مردم به خاطر انتقال آب زرینه‌رود به شهرهای ملکان، بناب، آذرشهر، عجب‌شیر و تبریز و تامین آب کارخانجات و کشاورزان ناراضی هستند.
وی با اشاره به اینکه برای تامین آب شرب آذربایجان شرقی مشکلی نداریم، ادامه داد: نمی‌توانیم آب صنعتی آذربایجان شرقی را تامین کنیم.
بیگی گفت: کانال‌کشی از وسط روستای نوروزلو سبب نشت آن در این روستا شده که سال گذشته ۱۰ نفر از اهالی این روستا جان خود را بر اثر همین امر از دست دادند. وی ادامه داد: انتقال آب زرینه‌رود مشکلات مالی و جانی زیادی برای مردم میاندوآب و شاهین‌دژ به وجود آورده است.
*مهم‌ترین مشکل مسکن مهر میاندوآب نداشتن گاز است
نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی همچنین در ادامه گفت: مهم‌ترین مشکل مسکن مهر میاندوآب نداشتن گاز است.
بیگی اظهار داشت: ۷۰۰ خانوار از گاز بی‌بهره هستند و با توجه به سردی هوا این یک مشکل جدی است.
وی افزود: باید اداره گاز، شهرداری میاندوآب و اداره برق در زمینه ارائه خدمات پاسخگو بوده و جوابگوی تقاضای رسیدگی به مشکلات مسکن مهر باشند.بیگی گفت: مسئولین مساکن مهر باید با در نظر گرفتن نیازهای مردم از جمله مسجد، مدرسه، فضای سبز و مکان‌های تفریحی بخشی از مشکلات مردم را حل کنند.
نماینده مردم میاندوآب، شاهین‌دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی گفت: مسکن مهر در شهرهای شاهین‌دژ و تکاب تغییر چشم‌گیری نداشته است.
وی ادامه داد: از مسئولین تقاضای اتمام پروژه‌های نیمه تمام را داریم تا در زمینه سکونت مردم تاخیری ایجاد نشود.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d9%85%d9%85%d9%86%d9%88%d8%b9%d9%8a%d8%aa-%d8%a7%d9%86%d8%aa%d9%82%d8%a7%d9%84-%d8%a2%d8%a8-%d8%b2%d8%b1%d9%8a%d9%86%d9%87%e2%80%8c%d8%b1%d9%88%d8%af-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%d9%8a-%d9%85%d8%b5%d8%a7%d8%b1/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.