امام جمعه اروميه:

ممانعت از ورود زائران ایرانی به خانه خدا برخلاف احکام الهی است

ممانعت از ورود زائران ایرانی به خانه خدا برخلاف  احکام الهی است

گروه خبر:امام جمعه ارومیه با اشاره به اینکه اعلام ممانعت از ورود زائران ایرانی به خانه خدا برخلاف احکام الهی است، افزود: کارشکنی مسؤولان آل‌سعود در جهت جلوگیری از ورود زائران ایرانی غیرقابل قبول است.
به گزارش آرازآذربایجان حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان ارومیه با دعوت مردم به رعایت تقوای الهی، اظهار داشت: تقوای الهی تنها راهکار در جهت رشد و تعالی انسان و سعادتمند شدن وی است.
وی به فرا رسیدن سالروز ولادت امام رضا (ع) اشاره کرد و ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ولادت این امام بزرگوار، گفت: وجود مبارکه امام رضا(ع) در مشهد مقدس برای مسلمانان ایران بسیار پربرکت و مایه افتخار است.
امام جمعه ارومیه بر ضرورت توجه مسؤولان به ریشه‌کن کردن پدیده شوم قاچاق در کشور تاکید کرد و به بیانات مقام معظم رهبری دئر خصوص جدیت مبارزه با قاچاق کالا اشاره کرد و گفت: رهبر انقلاب اسلامی بر ضرورت استفاده از کالاهای ایرانی تاکید فرمودند و از مسؤولان درخواست کردند که کالاهای قاچاق شده در مقابل عموم مردم به آتش بکشند.
این مسؤول بر لزوم مبارزه با قاچاق‌های کلان که از مبادی رسمی وارد کشور تاکید کرد و افزود: مسؤولان ذی‌ربط باید از ورود کالاهای قاچاق به داخل کشور جلوگیری کنند زیرا بنا به فرمایش رهبر انقلاب اسلامی مبارزه با قاچاق یکی از راهکارهای مهم در جهت حل مشکلات اقتصادی کشور است.
قریشی در بخش دوم از خطبه‌های این هفته نماز جمعه ارومیه از عهدشکنی دوباره آمریکا در خصوص روابط سیاسی با ایران خبر داد و تصریح کرد: آمریکا با کارشکنی و نقص برجام بار دیگر چهره خبییصانه خود را بر همگان نشان داد و ثابت کرد که قابل اعتماد نیست.
وی با اشاره به سخنان حضرت امام در خصوص اینکه آمریکا شیطان بزرگ است، تصریح کرد: آمریکا با وجود اینکه در گفتار از ایران حمایت می‌کند و ما شاهد هستیم که این کشور جنایت‌کار عملا قوانین را نقص می‌کند و خلف وعده می‌کند.
امام جمعه ارومیه به بی‌کفایتی آل‌سعود در اداره و مدیریت کشور عربستان و حرمین شریفین اشاره کرد و ادامه داد: این کشورها بارها بی‌لیاقتی خود را در اداره و مدیریت کشور عربستان نشان داده و ما شاهد بی‌تجربگی و بی‌لایقی آنان هستیم.
این مسؤول با اشاره به اینکه اعلام ممانعت از ورود زائران ایرانی به خانه خدا برخلاف احکام الهی است، افزود: بنا بر احکام اسلامی زیارت خانه خدا بر هر فرد مسلمانی واجب است لذا کارشکنی مسؤولان آل‌سعود در جهت جلوگیری از ورود زائران ایرانی برخلاف شرع و احکام اسلامی است.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۷:۵۶ ق.ظ

دیدگاه


− 1 = یک