امام جمعه ارومیه:

ممانعت از فساد و دست درازی به بیت المال مصداق عدالت اجتماعی است

ممانعت از فساد و دست درازی به بیت المال مصداق عدالت اجتماعی است

گروه خبر: امام جمعه ارومیه گفت: جلوگیری از دست درازی به بیت المال ،از بین بردن فساد و فاصله طبقاتی از مصدایق عدالت اجتماعی است
حجت الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه افزود: عدالت اجتماعی اصول اساسی انقلاب است و از مصدایق عدالت اجتماعی جلوگیری از دست درازی به بیت المال ،از بین بردن فساد و فاصله طبقاتی است لذا مسئولین باید به تحقق عدالت اجتماعی توجه ویژه کنند .
نماینده ولی فقیه درآذربایجان غربی تصریح کرد: مسئله عدالت اجتماعی همانطور که در دین محور است باید در جامعه نیز محور تمام امور قرار گیرد؛ در کشور در این مورد ضعف هایی وجود دارد که باید رفع شود.
وی افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری عدالت اجتماعی، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی از شعارهای اساسی انقلاب اسلامی ایران بوده است و همه ما باید در راستای تحقق کامل همه شعارهای انقلاب تلاش کنیم.
حجت الاسلام قریشی تصریح کرد: احکام دینی باید در جامعه جاری شود ولی در بعضی قسمت‌ها کم کاری می‌شود که باید با همکاری قوای سه گانه این کم کاری‌ها از بین رود و در این راستا هر یک از مسئولان باید وظایف خود را شناخته و بر اساس آن به مردم وعده دهند و نباید در مسائلی که اختیار آن را ندارند به مردم وعده دهند.
امام جمعه ارومیه در ادامه با دعوت از مردم، گروه های مختلف برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه اضافه کرد: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال وظیفه شرعی، دینی و انقلابی همه مردم ایران است و این امر را باید نوعی جهاد در راه خدا بدانیم و با همه توان در آن شرکت کنیم، اگر ملت ایران اسلامی می‌خواهد این انقلاب و امنیت را از دست ندهند باید با حضور حداکثری در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت محکمی بر دهان آمریکا بزنند.
حجت الاسلام قریشی در بخش دیگری از خطبه های این هفته عنوان کرد: حضور حماسی ملت بزرگ ایران به دنیا نشان می دهد که مردم همچنان با اتحاد در صحنه حضور دارند و ایادی کفر و استکبار هیچ غلطی نمی توانند بکنند.
به گزارش آرازآذربایجان ، امام جمعه ارومیه با بیان اینکه تمامی خانواده ها باید از زندگی حضرت علی و حضرت فاطمه الگو بگیرند اظهار کرد: اعضا خانواده نباید تصمیمات خود را به اعضا دیگر تحمیل کنند و باید در تصمیم گیری ها مشورت کنند .

نوشته شده توسط admin در جمعه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۴:۳۲ ب.ظ

دیدگاه


سه + 1 =