نماينده ولي فقيه در آذربايجان‌غربي:

ملت بر خلاف اظهار نظر دشمنان از انقلاب سیر نشده اند

گروه خبر: امام جمعه ارومیه و نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: ملت بر خلاف اظهار نظر دشمنان و بدخواهان از انقلاب سیر نشده¬اند .
به گزارش آرازآذربایجان، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه ارومیه با اشاره به پیش‌رو بودن ایام دهه فجر، اظهار داشت: بر همه لازم و واجب است تا با توجه به توطئه دشمنان، در مراسمات گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی حضور پررنگ و فعال داشته باشیم.
خطیب جمعه ارومیه ادامه داد: باید در برابر تلاش دشمن برای ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی ایستادگی کنیم و محورهای اصلی پیشرفت های نظام اسلامی را نمایش دهیم.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی با تاکید بر اینکه ۲۲ بهمن ماه باید نماد عزت و استقلال کشور باشد، تصریح کرد: در ۱۲ بهمن ماه باید عظمت این روز را نشان دهیم و در برنامه‌های تعیین شده شرکت فعال داشته باشیم.امام جمعه ارومیه بااشاره به اینکه دشمن باصراحت اعلام کرده بود انقلاب چهل سالگی خود را نخواهد دید خاطرنشان کرد: ‌با برگزاری باشکوه جشن های انقلاب به همه اثبات خواهیم کرد که ملت ایران نه تنها از انقلاب سیر نشده اند بلکه علاقه شان برای حفظ انقلاب بیشتر شد است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر برخی مسئولان در خصوص فیلترینگ یا عدم فیلترینگ فضای مجازی نظرلاتی ارائه می‌دهند که جای شبهه دارد، ابراز داشت: اقدام مسئولان در راه اندازی شبکه ملی اطلاعات چه بوده؟ اول مقدمات را فراهم کنید بعد به سمت مطرح کردن فیلترینگ بروید.
وی با تاکید بر اینکه بدون آماده کردن مقدمات نباید سایت‌های مستهجن و تبلیغات ضد دین در اختیار جوانان قرار گیرد و باید جلوی سوء استفاده‌ها را بگیریم و دادگاه‌های کشورمان پر از پرونده‌هایی است که سایت‌ها و ایتنرنت باعث آن هستند، متذکر شد: چه کسی راضی به استفاده کودکش از فضای مسموم مجازی می‌شود؟ اما برای موفقیت در این عرصه اول نیازمند مقدمه چینی و تامین زیرساخت لازم هستیم.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی اضافه کرد: میزان طلاق و اختلافات موجود که به دلیل استفاده از فضای مجازی رخ داده نشان می‌دهد که مسیر این فضا نامناسب است.
حجت الاسلام قریشی بر تاکید رهبری بر لزوم پیشرفت علمی در دانشگاهها و مراکز علمی اشاره کرد و متذکر شد: ایشان بر لزوم پیشرفت مباحث علمی و عدم توقف آن تاکید دارند و نیت الهی و توکل بر خدا باید در راس امور و اقدامات دانشمندان باشد تا نتیجه مطلوب و مدنظر را ببینیم.وی اضافه کرد: باید به سمت یادگیری و افزایش آگاهی حرکت کنیم و در کنار این موضوع در عمل به توصیه‌های غرب با بدگمانی پیش رویم.
Arazazarbaijan.siyasi@gmail.com

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۴ ب.ظ

دیدگاه


نُه − = 7