- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

مقابله با فساد مطالبه جدی مردم از حکومت است

Posted By admin On تیر ۱۹, ۱۳۹۹ @ ۱۱:۱۴ ق.ظ In اخبار ویژه,سیاسی | No Comments

گروه خبر: نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی گفت : مقابله با فساد، مطالبه جدی مردم از حکومت است و طبیعی است که با حضور مردم در این صحنه، مبارزه با فساد تحقق عینی خواهد داشت.
رییس کمیسیون اجتماعی همچنین گفت که طرح سوت‌زنی ابعاد موثر اجتماعی دارد و می_تواند در صورتی که درست و دقیق اجرا شود، موجب افزایش رضایت اجتماعی مردم از دستگاه_ها قضایی شود. مهدی عیسی زاده با اشاره به طرح سوت زنی، گفت: این طرح قطعا یکی از اقدامات خوب و موثری دانشجویان پژوهشگر انقلابی بود که آن را دنبال کرده و به نتیجه رساندند.
وی گفت: به نظرم این طرح ابعاد موثر اجتماعی دارد و می تواند در صورتی که درست و دقیق اجرا شود، موجب افزایش رضایت اجتماعی مردم از دستگاه ها قضایی شود.رییس کمیسیون اجتماعی همچنین گفت که مقابله با فساد، مطالبه جدی مردم از حکومت است و طبیعی است که با حضور مردم در این صحنه، مبارزه با فساد تحقق عینی خواهد داشت.
وی در پایان گفت: البته در بحث سوت زنی باید توجه داشت که صرف گزارش دهی دلیلی بر تخلف یا فساد نیست و هر گزارشی، پیش از هر چیزی باید مورد راستی آزمایی قرار بگیرد تا حرمت و آبروی افراد حفظ شود.
همچنین نماینده مردم میاندوآب در مجلس در گفتگویی اختصاصی گفت: با بهره‌برداری از جاده سرچم که میاندوآب را به میانه وصل می‌کند، فاصله آذربایجان‌غربی به تهران نیز ۳۷کیلومتر کمتر می‌شود. مهدی عیسی‌زاده با اشاره به جلسه اخیر با راه‌ و شهرسازی اظهار داشت: در این راستا راه و شهرسازی قول داد که امسال جاده »سرچم« یعنی میاندوآب به میانه را وصل کند.وی تصریح کرد: برای این پروژه حدودا ۲۰میلیارد تومان اعتبار نیاز بود که ۱۷میلیارد تومان آن تخصیص یافته و ۱۰میلیارد آن را به صورت نقد یعنی پنج میلیارد مصالح و پنج میلیارد نقدی به پیمانکار تحویل شد و سایر هزینه‌های آن از سازمان برنامه و بودجه تامین می‌شود.
نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی گفت: بنابراین با انجام این پروژه، ۳۷کیلومتر فاصله آذربایجان‌غربی به تهران کاسته می‌شود و پیمانکار نیز قول داده که در سال ۹۹و پیش از نزولات آسمانی این جاده را وصل کنند.
به گزارش آراز آذربایجان به نقل از تسنیم،وی بیان کرد: با وصل جاده سرچم به غیر از میاندوآبی‌ها، مردم شهرهای مهاباد، پیرانشهر،سردشت، بوکان، سقز، بانه و ارومیه، نیز می‌توانند از آن بهره‌مند شوند. تمامی تلاش‌ها بر آسفالت جاده میاندوآب به میانه بوده و تمامی هم و غم بر این است که امسال به پایان برسد تا مردم از آن استفاده کنند.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d9%85%d9%82%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%87-%d8%a8%d8%a7-%d9%81%d8%b3%d8%a7%d8%af-%d9%85%d8%b7%d8%a7%d9%84%d8%a8%d9%87-%d8%ac%d8%af%d9%8a-%d9%85%d8%b1%d8%af%d9%85-%d8%a7%d8%b2-%d8%ad%da%a9%d9%88%d9%85%d8%aa/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.