عضو شوراي اسلامي شهر اروميه :

معوقات کارکنان شهرداری ارومیه در کوتاه مدت پرداخت نمی شود

معوقات کارکنان شهرداری ارومیه در کوتاه مدت پرداخت نمی شود

گروه خبر: حسین پناهی در گفت وگو با آرازآذربایجان ، با اشاره به عدم پرداخت حقوق کارکنان شهرداری ارومیه در بیش از پنج ماه گذشته، اظهار داشت: در گذشته قول هایی به کارکنان شهرداری ارومیه داده بودیم که معوقات آنها تا آبان ماه پرداخت می شود ولی این امر در کوتاه مدت محقق نخواهد شد.
وی با بیان اینکه برای پرداخت معوقات نیازمند زمان هستیم، تصریح کرد: آنچه در مصاحبه های قبلی در خصوص پرداخت حقوق کارکنان شهرداری ارومیه عنوان کرده بودم تحقق نمی یابد. این مسؤول افزود: این به معنی آن نیست که حقوق و معوقات پرداخت نمی شود بلکه معوقات یکجا پرداخت نخواهد شد.
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه به مرور زمان شاهد پرداخت حقوق و معوقات کارکنان شهرداری ارومیه خوهیم بود، گفت: با استفاده از تسهیلاتی که شهرداری ارومیه از آن بهره برد، به پرداخت حقوق و معوقات سرعت بخشیده شده است
. پناهی یادآور شد: شهرداری ارومیه حقوق_های عقب افتاده را نمی توانند یکجا پرداخت کنند. عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: نسبت به موضوع پرداخت ها ناامیدانه به موضوع نگاه می شود چرا که درآمدهای شهرداری محقق نمی شود و با توجه به اوضاع اقتصادی و رکود موجود و از سوی دیگر رکود در صدور پروانه_های ساخت و ساز ، وضعیت را نگران کننده می_بینم.
وی اظهار داشت: با دریافت تسهیلات توسط شهرداری، برای برخی کارکنان تشکیل پرونده شد ولی این مبلغ نیز نتوانست کمک حال خوبی باشد.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۷:۱۸ ق.ظ

دیدگاه


+ 2 = ده