معضل دپوی غیر اصولی سیب صنعتی در آذربایجان غربی مرتفع می شود

معضل دپوی غیر اصولی سیب صنعتی در آذربایجان غربی  مرتفع می شود

گروه خبر:معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری آذربایجان غربی گفت: معضلات دپوی غیر اصولی سیب صنعتی در آذربایجان غربی مرتفع خواهد شد.
به گزارش آراز آذربایجان،مرتضی حاتمی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری آذربایجان غربی در در جلسه بررسی معضلات دپوی سیب صنعتی، اظهار کرد: دپوی غیراصولی و غیر بهداشتی سیب صنعتی از سوی مراکز غیرمجاز در حاشیه جاده‌های استان همه ساله مشکلاتی را چه از نظر بهداشتی و چه از نظر ایجاد ترافیک و چهره ناخوشایند در حاشیه شهرها ایجاد می‌کند.
حاتمی افزود: این امر نیازمند یک هماهنگی و همکاری بین دستگاه‌های مربوطه برای ساماندهی جمع‌آوری و دپوی سیب صنعتی در استان است تا شاهد مرتفع شدن این معضلات باشیم.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری آذربایجان غربی، عنوان کرد: با توجه به در پیش رو بودن فصل برداشت محصول، باید برای جلوگیری از ایجاد مراکز غیرمجازبا هماهنگی و همکاری دستگاه‌های مربوطه اقدام لازم انجام شود.حاتمی ادامه داد: ساماندهی و بهبود وضعیت برداشت محصولات باغی موجب اصلاح شرایط و نیز حل مشکلات بهداشتی در شرایط نامناسب فعلی خواهد شد.
این جلسه به درخواست جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی برای ورود دستگاه قضایی استان به مشکلات دپوی غیراصولی سیب در حاشیه جاده‌ها تشکیل یافت.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۵ ق.ظ

دیدگاه


نُه × = 45