مطالبه‌های هنرمندان با اولویت در آذربایجان‌غربی پیگیری می‌شود

مطالبه‌های هنرمندان با اولویت در آذربایجان‌غربی پیگیری می‌شود

آرازآذربایجان – استاندار آذربایجان غربی گفت: مطالبات هنرمندان با اولویت در استان رسیدگی و پیگیری شده و اقدامات لازم برای حل مشکلات این قشر صورت می گیرد.
محمدمهدی شهریاری روز یکشنبه در نشست صمیمی با تعدادی از هنرمندان آذربایجان غربی در مجتمع فرهنگی هنری ارومیه افزود: حمایت کامل از هنرمندان از جمله برنامه های مدیران استانی در بخش های مرتبط است و همه اقدامات لازم باید در این خصوص انجام شود.
وی اضافه کرد: با توجه به اینکه هر استان هنرمندان زیادی داشته و این هنرمندان اغلب با مشکلات مالی مواجه هستند، رفع مشکلات هنرمندان باید در اولویت برنامه ها قرار گیرد.
وی همچنین با اشاره به برنامه ریزی برای حل مشکلات مجتمع فرهنگی هنری ارومیه بیان کرد: این مجتمع به دلیل قدمت چندین ساله نیازمند رفع مشکلات ساختمانی و اداری است که درصدد هستیم تمام این مشکلات را با ارائه اعتبار لازم رفع کنیم.
.استاندار آذربایجان‌غربی ادامه داد: با توجه به هماهنگی های لازم که با سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان انجام شده، دستور رفع هر چه زودتر مشکلات این مجتمع و ارائه اعتبار لازم داده شده است
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی نیز در این دیدار، هدف اصلی این جلسه را تقویت تعامل و همکاری بین هنرمندان و مسوولان عنوان کرد و گفت: تجهیز سالن، به‌روزرسانی سیستم صوتی، دکور و اتاق فرمان از جمله مشکلات مجتمع فرهنگی هنری ارومیه است.
حجت الاسلام ناصر خدایاری افزود: درصدد هستیم با رفع این مشکلات، در تابستان و زمستان پیش رو از این سالن در جهت پربار کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان استفاده بهینه کنیم.
در ادامه این نشست، مسوولان انجمن های فرهنگی و هنری با تشریح عملکرد فعالیت‌های خود مسائل و مشکلات خود را با استاندار آذربایجان غربی، فرماندار ارومیه و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در میان گذاشتند.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۹ ب.ظ

دیدگاه


5 + = نُه